Laufanje …

… v nedeljo so laufali tale, pa tale, pa še tale in  še kup drugih norcev (ne mislim slabšalno, da se ne bi kdo usajal)  …

Na vse tri zgoraj omenjene sem se v nedeljo spomnila, če mi verjamejo ali pa ne, ter pri tem modro debatirala s Ključno podrobnostjo in ugotavljala, da moraš biti malo prfukjen (zopet ne mislim v slabšalnem smislu, da ne bi kdo riwca po tleh vlekel), da tečeš eno uro skupaj ali še več.

Sama sem v najstniških letih trenirala cestno kolesarjenje, kar je posledično zahtevalo tudi treninge v obliki laufanja. Ampak to je bilo obdobje, ko se človek išče in počne mnogotere “neumnosti” (zopet ne mislim v slabšalnem smislu). Od takrat dalje, torej od 18. leta se z nobenim športom (če odmislim motociklizem kot šport) nisem več resno ukvarjala.

Res je sicer, da se imam še kar rada in ne dopustim, da bi kile ušle čez postavljen limit, zato vsake toliko malo tečem, malo telovadim, včasih sem tudi malo rolala in biciklirala, pa malo zaplavala … ampak vse to so dejavnosti z omejenim rokom trajanja.

Prejšnjo pomlad sem kar dobra dva meseca vsak drugi dan vstala ob šestih zjutraj, odlaufala krog, dva po okoliškem parku, nato naredila še serijo trebušnjakov in odpujsala v službo. Ko sem po dveh mesecih ugotovila, da to še vedno počnem z muko, sem odnehala. In tako se to konstantno dogaja in ponavalja. Sicer ne mislim, da je s tem kaj narobe. Bolje išta nego ništa. Ta razmišljanja so napisana zgolj iz razloga, da povem zgornjim trem norcem, da jim ob prelaufanem čestitam in jih tudi občudujem …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

11 Responses to Laufanje …

  1. Onkel PEPE says:

    Valewija, za pol ure ali manj laufa se sploh ne splača riwca pomolit iz bajte😛

  2. Vale says:

    Bejž no … jaz se sama sebi začnem po 15 minutah tako smilit, da vedno skoraj pomrem zraven …

  3. Onkel PEPE says:

    Ergo: v izogib samosmiljenju ostani doma in rolaj kuglce😀

  4. Karmen says:

    Še manj migajoč zapis bi napisala kakšno leto nazaj. Ko nisem mogla laufat skupaj niti dobro minuto. Ampak! Potem sem ugotovila, da pri laufanju zares začneš uživat šele tam po 40. minuti. Ko ene parkrat odtečeš toliko, pa začneš tudi že prej. Tako da – meni je tek prvič v življenju sploh v užitek. Pa prej nisem verjela🙂

  5. brane says:

    vale, motorizem kot šport..
    predvidevam, da si se počutila na motorju špotno kvečjemu tiste dve minuti na modri zverini pred leti.. vse drugo je blabla in kocine gor..

  6. Schnuy says:

    se strinjam s stricom pepetom.🙂
    pa tudi s teto valewijo…pomoje je res treba bit malo premaknjen.

  7. klimbra says:

    A je sex tut šport??????

    No…..če je…..pol jest ……dnevno……odlavfam tadolgega.

    Kok sem jest dobr……in to brez treninga…..😉

  8. Schnuy says:

    jebemti klimbro.

    osel🙂

  9. Vale says:

    Ok, bom to pomlad poskusila zdržati do 40 minut, ampak nič ne obljubim … trotli zmešani …
    Klimbra ne bodi avšast, ker potem Šnuja piše grde besede po mojem blogu in se bo potem kaka orto teta not vtaknila, da imamo vulgaren blog …

  10. Einherjar says:

    40 minut sexa? Impresivno…

  11. Vale says:

    Ein butl😛

Leave a Reply

