Bonga ni več …

… danes smo se poslovili od našega ljubega, predragega, vedno uslužnega Bonga …

Bonga sem kupila v obdobju “menisetošenizgodilo” na sam božični večer leta 2005 od parčka, ki je nenapovedano prišel do novega stanovanja in nujno rabil denar. Tako sem ga pridobila z malo kilometri, v odličnem stanju.

V slabih dveh letih sva se dobro spoprijateljija in prevozila skupaj po dolgem in počez 70.000 kilometrov. Skupno jih ima sedaj zapisanih na števcu 106.000.

Pred dobrim mesecem dni, ko še nismo vedeli, da se bomo od njega poslovili, je bil na generalnem servisu in dobil kup novega drobovja, edino telešček je imel malo, malo iznakažen.

Bonga, čudno ogabne zeleno modre barve je danes zamenjal Kruli v čudoviti svetlo črni barvi s fukiš rdeče sivo notranjostjo. Bonga smo pustili v dobrih rokah, saj ga bodo še lepotno pošminkali, preden bo prišel v roke novemu lastniku. Naj mu služi tako dobro, kot je nam.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

3 Responses to Bonga ni več …

  1. klimbra says:

    Huhhhhhhhhhhh……a to mate zdej ene vrste “familjarno prodajanje avtov” ??????

    Smo par dni nazaj………od tvoje žlahtnice……..v SG……kupili našemu velikanu…..prvi avto.
    Poimenovali ga še nismo.

    Me pa salamensko firbec matra………kaj vraga simbolizira ime “Kruli” ???????

  2. vale says:

    Klimbra, ti povem zvečer😛 … ti pa meni, pri kateri moji žlahti si slab vtis dajal …

  3. klimbra says:

    Čak mau…………..občasno znam pa tut dobr vtis narest.

Leave a Reply

