Ring, ring …

… vikend je bil v prstih s prstani v prstanih s prsti …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

7 Responses to Ring, ring …

  1. kameleonka says:

    Zanima me, zakaj na drugi fotki manjka del prsta oziroma noht?!

  2. vale says:

    Ker sem neki zajebala in sem ga potem raje potopila kot popravljala🙂

  3. kameleonka says:

    Je kar malo spoooky za videt.🙂

  4. Onkel PEPE says:

    Še sreča. Bal sem se, da si podpisala pristopno izjavo za Zvezo mizarjev🙂

  5. Vale says:

    Kameleonka … yep, zato sem pustila tako😛
    Pepe … prostomizarji😛

  6. kameleonka says:

    Saj veš, jaz vedno opazim tisto česar nebi bilo treba…🙂
    …Včeraj na vlaku naprimer je bila nasproti mene sedeča tako lačna, da je revica malicala svoj lastni smrkelj!In ravno jaz sem morala to opaziti. Ob tem sem se seveda spomnila nate, le kako se naj nebi?!

  7. Vale says:

    Na, pa imam … ob smrkljih se spomniš name … (sajvemsajvem😛 )

Leave a Reply

