Sarajevo ljubavi moja …

… nekako je splet okoliščin privedel do tega, da grem čez 10 dni zopet v Sarajevo, zato si danes poklanjam Kemala Monteno in Sarajevo ljubavi moja

… očitno je, da spada Sarajevo med moja najljubša mesta, če vpišete v iskalnik “sarajevo”, najde le-ta deset zadetkov

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo, ... popotniško. Bookmark the permalink.

3 Responses to Sarajevo ljubavi moja …

  1. jackie says:

    Če odhajaš v Sarajevo, te moram nujno “posvariti” s tole Nasredinovo anekdoto:
    V predmestju Sarajeva je Nasredin srečal gručo otrok. Eden od njih ga je pobaral. “Kam pa kam, hodža?”
    “Na tržnico,” je odvrnil Nasredin. “No, otroci, povejte mi, kaj naj si tam kupim, da se bom najedel do sitega, a obenem prihranil denar?”
    Deček mu je svetoval:
    “Gospod, stopi k mesarju in kupi vampe. Pojej, kar je v njih, kožo pa speri in prodaj. Tako se boš do sitega najedel, pa še denarja ti bo ostalo.”
    Ko je Nasredin pretehtal dečkov predlog, je pomislil:
    “Ah, vse kaže, da v Sarajevu ne bom imel sreče. Če so že otroci tako zviti, kako nabriti so potem šele odrasli!”
    Raje se je obrnil in se vrnil domov.

  2. Vale says:

    Ko vstopiš v sarajevsko pokrito tržnico se naješ do sitega, ker ti vsak ponuja pokušino svojih dobrot. Pastrma pade, kot vedno🙂

  3. Pingback: Vučko … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

