Higienski minimum ali proklete prasice …

… o njem sta ž edosti pisale Kameleonka in Ruth … pa bom še jaz malo zamijavkala na to temo …

… že od nekdaj imam to nesrečo, da opažam največje svinjarije okoli sebe … ne vem zakaj, ampak, če sem na primer na koncertu, bom sigurno videla najmanj pet ljudi, ki si vrtajo po nosu (nekateri od njih potem izvrtano tudi požrejo), nemarno praskajo po jajcih ali počenjo kaj podobno nevšečnega … tako kot jih jaz opazim, jih večina ne opazi … in ker po tej plati ne pripadam večini, v takšnih primerih sila trpim, saj se mi ljudje, ki jih opazujem pri tovrstnih opravilih zagabijo … ja, saj vem, ne jih gledat, boste rekli, ampak, ko jih človek zagleda, je že prepozno …

… tako, kot imam nesrečo z opazovanjem zgoraj opisanih pojavov, imam tudi silno nesrečo s sodelavci … prva sodelavka je po malici vedno na glas mljaskala in cmokala, ko si je še dve uri po zaužiti hrani čistila zobe, sodelavec v drugi službi se je umival 1x do 2x na mesec in smo ga vedno prej zavohali, kot zagledali. Poleg tega je med delom za računalnikom sila rad brodil po svojem nosu. Pa mi je enkrat počil film in sem mu povedala, da smrdi, ker se ne umiva in da je ogaben, ker nonstop rije po nosu. Neumno me je gledal in izjavil: “Ja in?” …

… ko sem prišla v ustanovo, kjer sem še sedaj, so me posadili v pisarno z dvema subjektoma moške vrste … eden je dajal po plesnivem in po urinu … kot dokaz, da se ne lažem, vam lahko navedem izjavo sodelavke, ki je po obisku v naši pisarni rekla, da se ji smilim, saj imamo v pisarni vonj po domu upokojencev …. drugi je vestno smrkal … parkrat sem mu rekla naj si obriše nos in parkrat je bil njegov odgovor: “Zakaj?” …

… v ustanovi kjer delam imamo tudi takšne, ki na sestanek pridejo z zobotrebcem v goflji in si potem cel sestanek trebijo zobe, zraven glasno mlaskajo in cmokajo … drugi spet vrtajo po nosu in vehementno trosijo najdeno zraven sebe … kljub temu, da človek nemarno uperi pogled v njih, ne nehajo … vsak dan doživljam grizenje nohtov, ki jih potem oseba uporablja za čiščenje zob, nekatere pa poščipa s ščipalcem, v predal, kjer ima potem shranjene (nohte, ne ščipalce) … tu pa tam kakšen (noht, ne ščipalec) prileti tudi na mojo mizo, in moj grozljiv pogled povzroči samo tiho hihitanje z nasprotne strani … vsak dan doživljam tudi ogabno žvečenje čigumija in pokanje balončkov, raztezanje le-tega na kazalcu desne roke …

… vsem skupaj je skupno to, da:

  1. mislijo, da počnejo čisto vsakdanje stvari in da to ni nič ogabnega.
  2. če jim poveš, da počnejo ogabne stvari, ki ti gredo na živce, so sila začudeni in jih sploh ne gane.

Torej … očitno imam jaz higienski minimum preveč na minimumu in bi ga morala dvigniti … ali pa očitno preveč vidim in opazim … kakorkoli, meni se takšni ljudje gabijo in so brez vsakega bontona … edini recept, ki sem ga do zdaj odkrila (v primeru smrada ne pomaga) je ta, da zarolam muziko zelo na glas, ampak si bom jutri pritovorila še slušalke … žvečenje namreč po določenem trenutku preglasi še tako glasno glasbo …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

9 Responses to Higienski minimum ali proklete prasice …

  1. klimbra says:

    …………edini pravi odgovor…….”Ja….IN ???????

    Boli me, kaj drugi počnejo…….če jim paše jest smrkle……dobrtek…….
    Če se ne znajo obnašat na sestanku……..ma njihov problem…..itaQ oni izpadejo……..kaj že????

    Držim se načela…….brigaj se zase……za druge,boli te…..tista mala zedvca med mojimi nogicami.

    Poizkusi tako………življenje in tvoje lasišče bo lepše!!!!!

  2. Vale says:

    Nekako se s tem ne strinjam. Predstavljaj si, da bi vsak počel to kar želi … neka kultura, spoštovanje, bonton je včasih obstajal … ne vem kam izginja, verjetno je pod kupom prdcev in sranja, ki ga folk dnevno producira …

  3. kameleonka says:

    Mi imamo packa, ki šalco od kofeta pomije samo z rokco – mislim s prstom, kar pomeni da ne uporabi gobice. Rezultat: na steni “pomite” šalce se še v ponedeljek drži del petkovega kofeinskega napitka. Ostalo smo pa že omenjali, kenede in nebi še enkrat…

  4. brane says:

    kaj pa spuščanje metuljčkov?

  5. Vale says:

    Vse zvočne efekte, ki me nervirajo sem uspešno eliminirala z jazzom, rockom ali metalom na ful. Pomaga … Če se bo kdo pritožil, mu bom mirne duše povedala, da tudi mene njihova glasba moti, pa je ne stišajo.

    I put a Smell on You – Nina Simone😛

  6. Onkel PEPE says:

    Valewija, v bistvu si ena zelo agresivna pošast. Bolje da ti to povem jaz kot da te folk obrekuje za hrbtom🙂

  7. Vale says:

    To že vem, ampak vseeno hvala😛

  8. Ruth* says:

    Jaz sem za solno kiselno🙂 drugo ne pomaga.

  9. nimfa says:

    Shit doesn’t just happen, shit takes time.😉

Leave a Reply

