Meni se ne da, pa vam?

… nekako sem z velikim zaostankom pred mesecem dni ob prebiranju Mladine ugotovila, da sem hočeš nočeš vpletena v afero Modrega varčevanja

“Hudimana, pa se mi je že takrat, ko sem dvignila denar, dozdevalo, da ga je nekam malo. Prasci, ” sem si mislila, še malo pobrkljala po netu in ugotovila, da sem s tem sedaj ukvarja intenzivno Zveza potrošnikov Slovenije. Poslala sem jim mail, kaj moram storiti, da dobim denar, ki so mi ga dolžni. Prijazno so mi vse razložili, da moram na banko, kjer dobim njihov izračun in tudi hkrati z njim ponudbo za poravnavo, če pa se mi zdi, da njihov izračun ni ok, plačam ZPS 30 € in oni mi naredijo njihov izračun, potem pa se odločim ali bom vseeno podpisala poravnavo, ki jo je ponudila banka ali se bom pridružila skupinski tožbi, ki jo pripravlja ZPS. V primeru, da bom pristopila k skupinski tožbi rabim, poleg plačila 30 €, posredovati še pogodbo z banko (kul, je nimam več, ker sem jo ob selitvi zabrisala stran, ker je bil varčevanje že končano) ter fotokopijo hranilne knjižice (kul, je tudi nimam več, ker sem naredila z njo takisto kot s pogodbo iz takistega razloga).

Pa sem odpujsala na banko, kjer so me poslali k prijaznemu gospodu, Jože sliši po imenu. Jože domuje v drugem štuku omenjene banke in pred njegovimi vrati je kar gosto, ker skrbi samo za poravnave nategnjenih “mordih” varčevalcev. Je sila prijazen možakar, kar je seveda normalno, saj mora od folka pridobit čim več poravnav oziroma čim manj tožb.

Jože mi je prijazno razložil zadeve s strani banke, mi naredil izračun ter počakal, da vse skupaj pregledam in premislim.

Pa sem premišljevala in tuhtala. Seveda sem vedela in videla, da je banka, kljub temu, da nas je že enkrat nategnila, nategovala tudi pri izračunu dolžnih obresti, saj je uporabila dosti manjšo obrestno mero kot bi jo morala. Seveda sem tudi vedela, da bi bil znesek, ki bi ga izračunali na ZPS verjetno višji od ponujenega s strani Jožeta, zraven pa bi dobila še zamudne obresti. Malo sem povprašala po mnenju še Ključno podrobnost, ipak je filozof. Odgovor je bil, da je moja nadaljnja poteza odvisna od tega, koliko sem načelna.

Pa sem še malo premišljevala in tuhtala in pretuhtala, da se mi ne da zajebavat s papirologijo in tožbami in pošiljanjem dokumentov ovamo in tamo ter sem šla na banko, podpisala da sprejmem njihovo ponudbo in zaključila zadevo.

Enostavno se mi ni dalo. Seveda to ni prav, čeprav ne gre za nek velik denar. Ampak, res, ne da se mi. Slabo mi je že ob misli na vsa čakanja, papirlogijo, vprašanja, odgovore …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

11 Responses to Meni se ne da, pa vam?

  1. Si že unteršrajbala? Že. Torej pozabi zadevo.

    Kadar kupim (recimo) češplje na enem štantu, nikoli:
    – ne šnofam po drugih štantih, ker sicer že na naslednjem ugotovim, da prav tam prodajajo dosti bolj žoftne u pola cene
    – nikomur ne razlagam, kje in po koliko sem kupil, ker mi sicer vsak pove, da on dobi bolj žoftne u pola cene nekje drugje

    Če mi je že usojeno, da sem butl, sem vsaj tihcen butl in se mi ni treba metat pod vlak za vsak šmorn.

  2. Vale says:

    Onkel Pepe seveda sem unteršrajbala, ker kot sem napisala, ne da se mi … in kljub temu, da sem svoja srednješolska in študijska leta preživela v preučevanju in proučevanju ekonomije, mi obrestno obrestni računi nikoli niso bili povšeči in se mi z njimi ne da ukvarjat … če bi mi bili bi sedaj sedela v kakšni bančni ustanovi🙂

  3. Valewija, kristalno jasno mi je, da:
    – si unteršrajbala, ker
    – se ti ne da

    In tebi je kristalno jasno, da:
    – bi jaz unteršrajbal še bistveno hitreje, ker
    – se mi še bistveno manj da

    Ob prvi priliki greva na pir in za kazen pokozlava vogal prevarantske banke, pa bo. Kazen mora biti vzgojna!🙂

  4. Vale says:

    Onkel Pepe, Ivan je po moje ob branju “greva na pir in za kazen pokozlava …” zgrožen … po piru se vendar ne kozla🙂 … lahko se pa poščijeva🙂

  5. Se opravičujem Irfanu, ki ga neizmerno cenim. A recimo po rumu se spodobi kozlat?🙂

  6. Vale says:

    A pa morava ravno kozlat? Jaz se sama sebi tako smilim, ko kozlam, da se potem še vedno zjočem zraven. Res ne bi raje scala?

  7. OK, če ravno insistiraš. Običajno sicer (zaradi navala histeričnih oboževalk)raje ne ščijem v javnosti. Lahko pa tokrat naredim izjemo. Ipaq gre za višje cilje.

  8. Vale says:

    Zmejeno🙂

  9. Onkel PEPE says:

    Gudi🙂

    Samo nekaj mi ni jasno: kako hudimana od modrega varčevanja prideš na scanje???😛

  10. Ran says:

    Edino pravilno. Razen če bi te pravdanje osebnostno izpolnilo v tej meri, da ne bi izgubljala živcev temveč bi ti bilo v veselje (se najdejo tudi taki).

    Se mi zdi, da tvoj prosti čas tudi nekaj košta in profita ponavadi pri takih stvareh ne naredimo.

    lp

  11. Vale says:

    @Ran … osebnostno izpolnilo bi me v tej meri, da bi mi požrlo tono živcev. Ne hvala🙂

Leave a Reply

