Še malo staromodnosti …

prejšnji post me je spomnil še na tole prigodo …

… poleti sem zaradi neznosne vročine kupila poletni motoristični komplet. Motoristična oprema je ena tistih zadev, na kateri ne šparam denarja in vedno izberem predvsem opremo, ki ima dobro zaščito in je udobna pri vožnji (beri me ne ovira). Tako imam na primer čelado, za katero je že marsikdo rekel, da je grda, ampak moja glava se v njej počuti fantastično, čelada je kakovostna in prav malo mi je mar, če ne paše k motorju in opremi oziroma je nekaterim grda, ker je pisana …

… nazaj h kompletu …

… ko sem pomerajala hlače, mi je prodajalec prijazno začel dopovedovati, da so stranski ščitniki (tisti na bokih/stegnih) zelo pomembni in da me prosi, da jih ne bi jemala ven (ker se pač dajo vzeti ven) … najprej sem ga samo čudno gledala, potem pa, ko le ni nehal, vprašala, zakaj pri hudiču mi toliko dopoveduje, da ne smem odstraniti ščitnikov, saj vendar kupujem opremo tudi zato, ker ima dobre ščitnike … pa mi je  razložil, da bejbe na veliko kupujejo opremo, ki jo imam na sebi, ker je pač modno krojena, vendar najprej pomečejo ven stranske ščitnike, ker jim pač naredijo preširoke boke … torej, ni pomembna varnost, pomembno je kako v opremi izgledaš … svašta …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

12 Responses to Še malo staromodnosti …

  1. Einherjar says:

    Poznam par deklet s takimi hlacami, ki vsebujejo bocne scitnike… Hudo polepsajo “zadnjicni” obroc… Je pa res, da so mi odvratne rahiticne manekenke in podobni zobotrebci.

  2. Schnuy says:

    res mo🙂
    “ceneje” je seveda shujšat…mogoče bi saška vedela kaj povedat o tem😛

  3. Vale says:

    Scnuy, mislim, da pri bejbikah, ki odstranjujejo ščitnike iz stegen, ne gre ravno za problem hujšanja oziroma debelosti … saj veš no🙂

  4. Ervina says:

    Poznam ene par pripadnic ženskega spola, ki so si kupile premajhen kombinezon, da bi bolj zgledale. Potem pa so odstranile vse ščitnike, da so se lahko sploh vsedle na motor. Prej sploh niso razmišljale, da ni kombinezon samo za stanje. Ležanje na tleh in pomoč dveh oseb pri oblačenju pa je že tako ali tako višek.

  5. Schnuy says:

    ha
    jaz sem bila pred časom priča sceni, v kateri je prodajalec poizkušal prepričat deklico, da je tole kar ima na sebi odlično in da zgleda čedna, čeprav ji je pol riti gledalo iz hlač, ko se je nasadila na motor🙂

  6. Vale says:

    @Schnuy, če je bila ritka prava, sem prepričana, da se ni lagal😛

  7. Schnuy says:

    ni bila..a če predpostavimo da bi bila, bi še vedno lagal, ko bi rekel da je odlično🙂

  8. Vale says:

    Mogoče je iskala poletni model s klimo😛

  9. Ivan Grozni says:

    Ali pa s temeljitim odvajanjem plinov.

  10. žablonski says:

    Eni so pač ruknjeni na akrapote. Street legal gor al dol.

  11. Saška says:

    Schnuy; Če sem bila že izzvana; zakaj bi pa jaz imela kaj povedati na temo “cenejšega” hujšanja?

  12. Ruth* says:

    Bejbe kupujejo marsikaj, kar naredijo neuporabno – kdo je videl light majonezo in light sladko smetano🙂

Leave a Reply

