Staromodna sem …

… pa kaj …

… nekaj na to vejo staromodnosti je pisal že Hropčeslaw

“Moj” operater me je prejšnji teden sila prijazno opozoril, da sta minili dve leti od kar imamo sklenjeno pogodbo o naročniškem razmerju ter mi v zahvalo za dvoletno zvestobo in v upanju, da bom ostala pri njih, poslal sila “ugodno” ponudbo, ki je bila razdeljena v opcijo A in opcijo B.

Opcija A je vsebovala ličen katalog štirih mobi geplov, ki jih lahko kupim, zraven pa izkoristim bon za 60€, kar pomeni, da mi dajo ponujene geple za 60€ ceneje, kot jih ponujajo drugače.

Opcija B je vsebovala kup teksta in po temeljitem večkratnem branju (ja, tudi to znam, temeljito brati) sem ugotovila, da tisti kup teksta ponuja bonus v vrednosti 190€, ki ga bodo upoštevali mesečno pri računih, blablablablabla.

Tisti telefončki v ličnem katalogu so delovali sila fensi šmensi. Tankacni, estetsko oblikovani, črni, z vsemi mogočimi funkcijami … mp3 predvajalnik, fotoaparat z nevemkolkopiskli in nevemkolko optičnimi zoomi, slušalke ter podobne kozlarije. Malo sem tuhtala in razmišljal ter ugotovila, da telefončki res lepo zgledajo, vendar mi ne nudijo nič drugega kot sedanji, ki ga uporabljam zgolj za telefoniranje in pošiljanje SMS sporočil in mu še nič ne fali, če zanemarim, da je malo obtolčen. Vseeno sem odpujsala do štacune, da si ponujene mobigeple ogledam še na licu mesta, tako iz firbca, pa še gužve ni bilo.

“Dober dan, tele tulifone bi pogledala, ki jih imate v ponudbi.” (pokažem na ličen katalog)
“Mhm, tamle so.” (pokaže anemično bitje s težko roko v desno smer)
“Mhm, ampak mene še nekaj zanima.”
“Ja?”
“Tale bon, če ga uveljavim, za 60€. Je v katalogu pri vrednosti, ki so navedene pod telefoni že upoštevan ali ne?”
“Ja, mislim, da je. Saj piše.”
“Mhm, jaz nisem nikjer zasledila, da bi pisalo.”
“Hm.” (gleda po katalogu gore, dole, križem, kražem)
“Ja, ne vem.”
“Kako ne veste?” (vprašam z očitno grozečim pogledom)
“Samo malo, bom vprašala.”
Vpraša
“Aja, ne, ni upoštevan.”

Po vsem gledanju in glodanju (beri tuhtanju) se odločim naj si bonuse in popuste nekam vtaknejo in odpujsam.

Danes pa pri kavici z MNB (Moja Najljušba Bjonda):
“Poglej kako dober telefon ima moj sodelavec.” Gre do njega, mu vzame telefon in ga pritovori k mizi.
“Aha, to je tisti iz ponudbe.”
“Ja, za 80 €.”
“Vem ja, sem dobila ponudbo.”
“In?”
“Ja nič, ne rabim.”
“Ja pa saj to ni vprašanje rabe, poglej kako je lep. Zakaj ga ne vzameš?”
“Ker ga ne rabim.”
“Ja pa poglej kake fensi šmensi tipke ima, pa ful je lep in tanek. Poglej no.”
“Aha, ampak ga ne rabim. Pa še neki LG je, kaj jaz vem, če je to ok firma.”
“A si ti z lune padla? Pa kako ne veš, da je LG firma dobra firma, kako ne veš kaj je LG???”
”🙂 ”
“Ma si ti staromodna. Jaz bi ga pa takoj imela, ker je tako lep.”

Evo dragi neljubitelji sodobne geplarije. Poanta ni v funkcionalnosti, temveč v lepoti.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

7 Responses to Staromodna sem …

  1. Einherjar says:

    LG? bivsi Goldstar (to ti je najbrz bolj znano)

  2. ermin says:

    bolje stara župa, kot modna muha :- )

  3. Saška says:

    2 leti sem žulila eno Nokio …kaj vem katero, ker se jim zdi neumno gor napisati še kaj več od same firme, grrr. Ker je že strašansko zguncana (beri: ni več lepa), sem se odločila menjati. Šla povprašat v eno trgovino, pogledala na internet, se pogovorila s prijateljem …. na koncu znorela, ker mi je vsak turil nekaj drugega in odšla v trgovino in ubodla enega, ki mi je izgledal najlepše. Zelo podobnega videza, kot tale LG, le da je Samsung, za kar so mi v neki prejšnji trgovinici rekli, da je zmagovalna znamka, saj se Nokie v zadnjem času stalno kvarijo.
    Sedaj ga imam in sem sila nesrečna. Nobena funkcija ni na tistem mestu, kot sem bila prej navajena pri Nokii in sploh je telefon drugačen.😦 je pa lep …ahja😦
    Prijateljica je pa imela LG-ja … tega iz slike … dobila že nekaj mesecev nazaj od tašče za darilo. Po nekaj mesecih je znorela in telefon zamenjala. Razen lepote res ni imel ničesar drugega😦

  4. kameleonka says:

    Jaz imam en tak star Nokia telefon, kateri mi je že večkrat padel na tla. Baterija zdrži cel teden, uporabljam ga pa za telefoniranje in sms-janje, takisto kot ti. Drugače se jaz blazno obremenjujem s tem kako stvari izgledajo, ampak za telefon mi je pa res vseeno. Take al drugačne tipke – pa briga me, čez dve leti bodo spet neke druge tipke in maljon pikslov več. Telefon imam zaradi udobja – da pokličem, dvignem, ali prekinem kadar mi pač paše. Pika.

  5. kameleonka says:

    Aja: glede na to da se veliko obremnjujem s tem kako stvari izgledajo: ne razkazujem ga pa ne prav rada. Nočem da se mu kdo posmehuje!🙂

  6. Karmen says:

    Moja ljuba Nokia se približuje častljivi starosti treh let in ima ravno prav vse, kar potrebujem: telefon, sms, mms, mail, internet,…🙂 Zmanjka ji le kakšen piksel na fotoaparatu.

  7. Pingback: Še malo staromodnosti … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

