Krava v želodcu …

… no po vsej verjetnosti telica ali tele … kdo bi vedel …

Včeraj smo pred koncertiranjem odpujsali Pod Lipco (Stožice, Ljubljana) na zrezkovje. Moja malenkost in Mr. Ein sva si naročila biftek, Ključna podrobnost in Majoslawa pa dunajca (kako sta brez kulinarične domišljije). Če vam povem, da biftek tehta 35 dag, da je ravno prav debel, ravno prav pečen in da ga servirajo v nemarno dobri omaki iz rdečega vina in gorčice, potem vam mora biti jasno, če me vsaj malo poznate, da sem zmazala celega. No, en košček sem kompenzirala s Ključno podrobnostjo oziroma njegovim dunajcem, ki pa ni bili niti malo primerljiv z biftkom. Na koncu je bilo vse skupaj pomazano s kruhom.

… naj pripomnim, da imam po takšnih kulinaričnih presežkih potem ponavadi kakšen teden vegi prehrane  … toliko krave v želodcu je zame absolutno preveč … sploh ob dejstvu, da je bil vikend hudimano odojkast …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

6 Responses to Krava v želodcu …

  1. Einherjar says:

    Kako mislis, vegetariansko? ne mores tko… Jaz bi lahko danes brez tezav ponovil vcerajsnji biftek.

  2. Vale says:

    Kaj češ, čudna sem. Včasih sem jedla samo mesovje, sedaj pa mi prekomerno uživanje le-tega povzroči notranji bojkot, ki ga zdravim z zelenjavno terapijo, ki ji priključim riž in testenine …

    BTW, lušta se mi pa riža v omaki od bifteka🙂

  3. žablonski says:

    Star slovenski pregovor pravi:
    Bolje krava v želodcu kot Tanjuška na puklu.

    (čeprav, takole na prvi uč, ni bistvene razlike)

  4. Vale says:

    Bolje krava v želodcu, kot šefla s čigumom v gobcu …

  5. Ruth* says:

    Pridi mi kuhati, prosim🙂 Umiram od te glupe hrane tukaj.

  6. vale says:

    Hmm, raje ti pošljem, glede na cimre, ki jih imaš :-*

Leave a Reply

