Sestavljanke …

… v ustanovi kjer sem zaposlena obstaja cela vrsta nenapisanih pravil … eno od teh je, da se ljudje lahko vedno vtikajo v posle, ki niso v njihovi domeni ali pa ti dodelijo posle, ki niso v tvoji domeni … odvisno kaj jim bolj ali manj smrdi …

… sama imam v domeni številke in njihovo prezentiranje na tisoč in en način, odvisno komu so namenjene … ampak včeraj sem dobila naredženje, da moram sestavit črke v obliki vabila, namenjenega “VIP” gostom, kljub temu, da v ustanovi obstajajo službe trženja in PR-a, namenjene tovrstnemu pisanju …

… malo sem posumila, da je bilo to zanalašč podturjeno meni kot taki, saj se ve, da se s tem ukvarja Ključna podrobnost … ampak, če bi se obrnili direkt nanj, bi bila zadeva plačljiva, tako pa jo lahko preko riti v varžet dobijo zastonj …

… kot okvir za premetavanje črk sem dobila že neke sestavljene črke s strani službe pristojne za sestavljanje črk … po hitrem pregledu sem ugotovila, da niso uporabne, da pa ne bi prihajalo do kakšne jeze in driske, sem vseeno mali del že premetanih črk uporabila v svojih premetanih črkah …

… danes je bil tekst s strani vrhovca pregledan in vrnjen s pripombo, da mu en odstavek ni všeč in naj ga nadomestim z drugače premetanimi črkami … šlo je točno za odstavek napisan s strani pristojne službe … po brisanju le tega in na novo premetanih črk je bila stvar požegnana in dana v javnost …

… človek ne ve ali naj bo ponosen nase in  Ključno podrobnost, ker so požegnali najine premetane črke … ali naj kozla na sistem v katerem deluje izključno zato, da dobi 18-tega v mesecu na TR sredstva s katerimi se preživlja …

… morebiti je najbolje, da se ponosno skozlam …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

One Response to Sestavljanke …

  1. mojca says:

    sem pogumna

Leave a Reply

