Pohano …

… panirano in ocvrto, bi bilo pravilneje … skratka, včeraj smo bili pri nas po dolgem in počez pohani …

… spohali smo kuro, ki jo imamo naraje brez kosti narezano na drobne koščke ali pa trakce. Kako majhni so je odvisno od časa in pripravljenosti kuharce, torej mene kot take, da se z majhnostjo le-teh zabava med jajci, moko in drobtinami …

… spohali smo tudi melancane … ki smo jih prej osolili, da so se malo zjokcali in se je potem moka nanje bolje prijemala …

… in spohali smo ohrovt … brstični … ki smo ga prej na pol skuhali … ven so prišle simpatične male pohane kuglice …

… zraven smo glodali zeleno solato, na krožnik pa namazali še tatarsko omako, majonezo in kečap … popolna kalorijska bomba vam rečem … ampak bilo je dobro, odlično, najboljše … kar je potrdil tudi moj žolč, ki se ne prav nič bunil …

… za dobro pohanje potrebujete v razžvrkljanih jajcih kapljico olja in malo soli, kakovostne krušne drobtine ter arašidovo olje, da se vam v primeru, če pohate v isti posodi in istem olju več kot 1x ne peni preveč ter da je pohanje isto kot v prvi rundi …

… za dobro pohanje ni niti nič hudega, če zadeve za pohanje spanirate malo prej ter jih pustite, da se  uležejo, preden jih fliknete v razgreto olje …

… za dobro pohanje, če nimate friteze, rabite tudi primerno posodo, ki jo je bolje ne pokrivat v času pohanja, saj se zna zgoditi, da se vam potem zadeva skuha …

… za dobro pohanje je tudi fino, da zadevo, ko je ocvrta, položite na papirnato brisačko, da se malo odcedi in ni preveč mastna …

… za dobro pohanje so fini čim manjši koščki brez kosti, ker se potem prej ocvrejo in tako požrejo manj olja, saj nimajo časa, da bi ga pili … če pa pohate velike kose s kostmi, jih morate že skoraj denstati v olju in so potem celi mastni, zna pa se zgoditi celo, da so ali zažgani ali na sredini premalo pečeni …

… če imate radi azijske okuse, lahko v razžvrkljano jajce poleg kapljice olja denete tudi žličko sojine omake …

… namesto drobtin lahko uporabite tudi sezam ali koruzno polento … sama sem poskusila, pa mi ni bilo všeč … po moje je za to primerna samo friteza, ker se v navadni ponvi zadeva prehitro zažge …

… toliko jaz, kot nesojena kuharica o pohanju … vi pa kakor vam je ljubo …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

13 Responses to Pohano …

  1. kameleonka says:

    Za dobro pohanje je super palmina mast (pred časom se jo je dalo po ugodni ceni dobit v Tuš Cash ans carry, pakirano v velikih pločevinastih zabojih). Mast prenese visoke temperature (brez škode lahko v njej cvreš večkrat)in hrana je ne vpija.

  2. Vale says:

    Tuš Cash and carry v Kopru in Obali spljoh ne🙂 …

  3. Ivan Grozni says:

    “… skratka, včeraj smo bili pri nas po dolgem in počez pohani …”

    PREDVČERAJŠNJIM in ne včeraj. :>

  4. Vale says:

    … hja no, prispevek je bil včeraj napisan in danes objavljen brez popravkov …

    Včeraj sem v bistvu jaz jedla škartoc😛

  5. žablonski says:

    Friteza je, vsaj kar se mene tiče, eden večjih zgodovinskih nategov. Sem jo prav ponosno pritovoril domov, misleč: zdaj bomo pa pohali, da se bo kar kadilo! In smo res. Dokler ni bilo treba proklete kastrole spucat in sem se 2 uri zayeba*al s tem, da je bila čista ko suza, ampaq sem bil zato jaz naoljen kot special guest star iz filma o bitki za Iwo Jimo. Naslednjič je friteza odromala v smeri kontejnerjev in po vsej verjetnosti naprej proti Ambrusu.

    Sicer pa se pohanih zadevščin ne branim z vsemi štirimi, prej nasprotno. Denimo pohana jetrca in približno na teh lokacijah ležeči organi so izjemno uspešna pogruntavščina.

  6. Vale says:

    Onkel Pepe, jetrca pohovana so naravnost fantastiš. Drugače pa se pri nas doma fritez, multipraktikov, avtomatov za kavo, sladoledmatov in podobnih zadev izogibamo, ker jih enostavno, četudi bi si jih želeli, nimamo v naši votlini kam dati. Uspešno pa uporabljamo kruhomat, ki domuje pod obedovalno mizo in se lahko hvalimo, da pečemo kruh kar pod mizo🙂 … no mesimo večinoma, ker ga posedujemo bolj zaradi mesenja, kot peke. Pečemo ga večinoma še vedno v pečici.

  7. žablonski says:

    Valewija, mesenje in peka kruha je sveto opravilo, ki ga jaz kot tak ne bi zaupal mašini. S tem seveda ne trdim, da je vam kot takim to prepovedano.
    (hehe, spominjam se prvega hlebčka, ki sem ga spekel. Bil je zbit, trd in težak, da bi z njim zlahka zatolkel kakega Goljata. Ampaq okusen)

  8. Vale says:

    Neču, da mesim na roke, čeprav sploh ne bi bil slab fitnes … ampak je kul, ker vržeš noter zadeve, sprogramiraš, da hočeš frišno testo ob 08.00 zjutraj, pri tem te zadeva piskajoče ob 07.00 zjutraj še zbudi in ob 09.00 imaš frišne hlebčke🙂

    Moje prvo mesenje je bilo mesenje testa za pizzo … končalo se je tako, da je bilo testa več na rokah kot kjerkoli drugje.

  9. žablonski says:

    Ni drame, Valewija. Vi flegma mesite, kakor se vam zazdi, jaz vas kljub vsemu obrajtam.
    (je treba priznat, da sem neverjetno permisiven recently)

  10. klimbra says:

    Njami……danes bomo POHALI!!!!!!!!!!!!!

    BTW……..poklonim cca 10 let staro fritezo, ki se valja nekje v kleti…..vsa užaloščena, osamljena in prašna.
    Če bi jo kak dober ćloveček želel posvojiti…..ji vrniti nekdanji sijaj in z nje odstraniti vso tisto zasušeno maščobo, še ne v celoti izprane drobtine, pomešane z rjo……..naj mi javi. V nasprotnem primeru…..bom pač postal hladnokrvni eksekutor…..in bo romala…..kako je že napisal don Pepino……….nekam v smeri Ambrusa.

  11. Ran says:

    Vse je OK. edin arašidovo olje je navaden šit.

    Dokazano in objavljeno je, da je največ alergij na arašide.
    Kdor je alergičen ima neverjetne težave.

    Sem mislil, da bom umrl. So mi dali kokakinski preparat, da sem lahko kaj malega zaužil, ker sem imel ustno votlino eno samo rano.

    Hvala, nikoli nikjer arašidov.

    Zajebal sem se pa z SNICKERSI.

  12. Vale says:

    @Ran, na srečo, kljub vsem svojim možnim alergijam, ki se nahajajo na štirih A4 formatih, na arašidovo olje, hvala satanu, nisem alergična …

  13. Ran says:

    No zagotovo. Da pa neb kdaj koga namočila, k ma take težave kot jaz – proč od njega.

    Amerikanci se šopajo z njim, da jim še rjuhe v hotelu po arašidih dišijo.
    Potenje – slabo pranje.

Leave a Reply

