Čakanje in čakalnice …

… zjutraj sem imela prvi pregled … samoplačniški ultrazvok … glede na to, da gre za samoplačniški pregled, kar pomeni, da ga krepko plačaš sam iz svojega žepa, človek tudi pričakuje, da bo za to dobil vsaj pravočasnost oziroma, da mu ne bo treba čakati v čakalnici več kot 10 minut …

… glede na to, da so dohtarji po Kopru raztreščeni kot da bi jih zadela kakšna bomba, je bilo ultrazvok treba najprej lokalizirati, zato sva s Ključno podrobnostjo že včeraj skupaj gledala v TIS-ov in NajdiSi-jev imenik ter se čudila kako to, da zdravnik domuje v Luki Koper, kamor sta naju oba zemljevide napotila … seveda sva danes zjutraj ugotovila, da oba zemljevida lažeta, dohtar je namreč stacioniran za Intereuropo in pred Luko Koper, nikakor pa ne na lokaciji, ki je zavedena v obeh imenikih …

… že ob vstopu v prostor je bilo vse skupaj čudno … v stavbi poleg ultrazvoka domuje še laboratorij in zobozdravnik, kar je označeno s tablami na zunanjem delu stavbe … v notranjem delu stavbe morate biti jasnovidni, pa vam bo mogoče uspelo razvozlati za katerimi vrati se skriva kdo. Na nobenih vratih namreč ne piše drugega kot ordinacija, preventiva, kurativa, sprejemna pisarna, vstop prepovedan, stranišče. Po vprašanju, če kdo ve kje je dr. tainta mi eden od čakajoči s prstom pokaže v deseno smer.

… malo se še razgledam naokoli in nič hudega sluteč potrkam na vrata, na katerih piše “sprejemna pisarna” … čakam … nič … malo poslušam, če se kaj šušlja za vrati … nič … pogledam na uro … 7.30 (ura, ko so me naročili) … 7.40 … nič … 7.50 … vprašam gospoda, ki je z mano v čakalnici, če ima kakšne info glede ultrazvoka in dobim odgovor: “Aha, ena gospa je notri. Drugače pa sem jaz bil naročen ob 07.00, pa še kar čakam.” V tistem trenutku sem bila že pošteno razpizdjena … ni mi preostalo drugega kot da se položim rit na klop in počakam. V glavi sem že imela pripravljen scenarij, da jim bom že povedala svoje in jih tudi vprašala koliko popusta dobim, ker zamujajo.

… 08.00 … čakam … 08.10 … odprejo se vrata iz katerih se sliši: “Naslednji prosim.” Čakalnica se je medtem napolnila še s petimi dodatnimi samoplačniki. Vstopim in obstojim z odprtimi usti in na široko razprtimi očmi, skratka z BTP (Blago telečjim pogledom). Žal mi je za reakcijo, ampak za vrati pač nisem pričakovala dohtarja črne barve. Pa da ne bi kdo mislil, da sem rasist, pač nisem pričakovala črnca v beli halji. Dohtar je bil potem tako sila ustrežljiv in prijazen, da sem ga seveda pozabila napizdit in mu omenit popust …

… po ultrazvočni seansi je bila čez dve uri napovedana druga pri drugem dohtarju … glede na to, da moj šef ne razume, da je lahko mlad človek bolan in že nekaj časa namiguje, da sem “sumljiva”, sem poklicala v ordinacijo in še enkrat pobarala, če imam na listku pravilen termin kdaj sem naročena oziroma če le-ta drži in če bo potrebno čakati? Teta na drugi strani je potrdila termin in povedala, da naj kar brez skrbi pridem ob 10.50, da ni treba nič čakati.

… 1o.45 čakalnica … teta odpre vrata in naznani: “Doktor je sedaj pregledal zadnjo pacientko, ki je pri njemu in ga 15 minut ne bo!”

… “WTF???? Če ste pa rekli, da lahko pridem ob 10.50 … vse kar sem imela v glavi, da povem na ultrazvoku je kasirala teta na vratih. Malo kriva, malo ne kriva mi je hotela razložiti, da ona ni nič kriva, naj se pizdim pri dohatrju in da ne ve kdaj bom prišla na vrsto. Kako ne veš??? Aaaaaaaaa.

… 11.15 stopim k dohtarju … za mano pa teta s pripravljenim refrenom: “Veste gospod doktor, v čakalnici smo z gospo imeli manjši incident, ker ne razume, da je treba včasih malo počakat, da se pride na vrsto. Boste ji vi razložili kako in kaj?” In je sledila razlaga o čakalnih vrstah, ministrstvu, nujnih primerih, blablablablabla (spominjala me je na pogoste razlage tršič v šoli, da je treba biti pri pouku tiho) … Zahvalila sem se za obširno razlago in jim skušala dopovedati, da naj tudi oni mene razumejo, ampak so oni potem zopet skušali meni dopovedat, da moram razumet jaz njih, zato sem raje odnehala. Teta je potem še modro pripomnila, zakaj se naročam takrat, ko nimam časa, naj se ob kakšni drugi uri, da oni so prilagodljivi …

… skratka, hočem povedati naslednje. Z vsemi gornjimi budalaštinami  tale moja jezica nima nobenega smisla in tudi slaba volja je čisto odveč … tako pač je … zakaj bi se morali držati ure, rokov in terminov, ko se jih itaq nihče več ne … zakaj človek sploh pričakuje, da bi se kdorkoli česa držal  … tako pač je in nič drugače … jaz bom pač zaradi takšnih stvari občasno še vedno imela kakšen žolčni izpad, ki ne bo pripomogel k ničemur drugemu kot k moji slabi volji … in seveda razlagam nasprotnih strani, da nimam prav …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

6 Responses to Čakanje in čakalnice …

  1. brane says:

    moja malenkost je pa poleti imela zelo pozitivno izkušnjo ses socjalnim dohtarjem..
    pa prou tukaj blizu nas je.
    v glavnem:neko reč so mi jemali ven iz noge, eno steklo enkrat pred poletjem.. pol je blo treba k mojemu lečečemu na 1. inekcijo tetanusa.. čakanje ene 45 minut, klasika. za drugo inekcijo sem moral it se naročit k drugemu dohtarju, ker je pač moj biu v tistem terminu na dopustu in res grem:
    teto ene 3 tedne prej pokličem”sem tainata, rabim drugo inekcijo tetanusa in blablabla in bi se naročil pri vas…” na drugi strani babji glas:”ja, kaj pa tolko prej kličete.. dva dni prej pokličte in se bomo zmenli” jest začuden.. ok.
    pokličem dva dneva prej.. gospa me naroči ob 14.00
    tisti dan že skoraj pozabu, zadnji moment na sesauc in pridem v ordinacijo brez une kartice.. in čakam.
    minuta… sestra pride”ste vi tainta?”
    jest ja..
    “Sem vas klicala pa vas ni blo, vesteee, zamujate”
    aaa? no, nahitro sem odpravu in se pogajal za bolniško.. ni je hotla dat :o))). v glavnem zamudu 10 minut šihta.

  2. Onkel PEPE says:

    Moja dohtarca je v glavnem kar prijazna. Včasih jo pa malo počakam.

    Po službi.

  3. ermin says:

    “jaz bom pač zaradi takšnih stvari občasno še vedno imela kakšen žolčni izpad, ki ne bo pripomogel k ničemur drugemu kot k moji slabi volji”
    in te bodo zopet napotili na ultrazvok🙂

  4. vale says:

    @Onkel Pepe, verjamem, da te tudi ona kdaj pa kdaj počaka🙂

    @Ermin, eh tako hudo pa tudi ni, v bistvu je to ravno preventiva pred ultrazvokom😛

  5. Ivan Grozni says:

    Ermin: v takih primerih (i.e. žolčnih izpadih) sem jebena stranka/dežurni psiholog/kanta za smeti jaz.:/

  6. Onkel PEPE says:

    Jasno, Valewija. Mi2 z dohtarco kar fletno harmonirava.

    Da ti ne bo treba nergat po čakalnicah, bo najbolje, da enega česneš po buči, pa te bodo neutegoma sprejeli. Tudi preko vrste. Resda na psihiatrijo, ampaq tudi psihiatri so ene vrste dohtarji. Bojda.🙂

Leave a Reply

