Dva čist frišna …

 

… ja, ja, saj vem, da so novotarije s področja glasbe v domeni Ključne podrobnosti, pa vendarle, tu pa tam si tudi moja malenkost privošči kaj novega, ki se rola v votlini ponavadi v času, ko sem sama s seboj, saj je ena redkih zadev, v kateri si s Ključno podrobnostjo nisva kompatibilna  glasba … on ljubitelj metala, jaz ljubiteljica housa, elektronike, etna, bossa nove, sevdalink in tu pa tam z redkimi izjemami tudi metala …

Nakup izvršila, z izborom sila zadovoljna.

… naj pa pri tem omenim, da sem zopet malo žalostna, ker je prestolnica čez teden predaleč, čez vikend pa sem prisotna drugje, saj se ji v kratkem obetata dva sila dobra koncerta, ki bi jih želela obiskati, pa žal ne bo šlo …

11. oktobra bo v Cankarjevem domu prepevala Hanka Paldum sevdalinke

13. oktobra pa bo  Cankarjev dom gostil Barbaro Hendricks v vlogi Billie Holiday

Ker pa grem v bližnji prihodnosti na koncert skupine Korpiklanni, ki so mi zelo, zelo všeč, vam za pokušino podarjam TOLELELE

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

7 Responses to Dva čist frišna …

  1. Ivan Grozni says:

    CcC.Fotke z neta ne veljajo. Cedeje je treba lastnoprstno poškljocat.

  2. Vale says:

    Fotoaparat je pri nas v skoraj izključni domeni Ivana Groznega alias Ključne podrobnosti😛

  3. kameleonka says:

    Zakaj pa? A baba ne zna upravljat s fotoaparatom?

  4. Vale says:

    Ne, ampak si še ni namontirala programa za downloadanje fotk na svoj gepl in potem … eh, zakomplicirano … grem raj kuhat😛

  5. kameleonka says:

    Si prepričana da rabiš program? Pri meni gre brez.

  6. Vale says:

    V bistvu rabim nov gepl, samo šef nekako tega noče vedet …

  7. Ivan Grozni says:

    in tokrat pod “šef” izjemoma ni mišljena Ključna podrobnost, ampak oni imbo na šihtu.

Leave a Reply

