Aaaaaaaa, če folk ni debilen …

… osnovni higienski minimum, ki se mu je včasih reklo bonton. Kaj je že to?

Zvoni telefon (BTW, nimam telefona z ekrančkom, na katerem se izpiše številka klicatelja).

“Prosim, V pri telefonu?”
“Poslušte, vaša telefonska številka je tukaj napisana, da ste odgovorni za YY klub.”
“Ja.”
“Polušte vi, dokler ne dobim dveh izvodov podpisanih pogodb, jaz ne mislim plačevat te fakture.”
“Hm,  kakšne fakture? Kdo pa kliče?”
“čafkjčla pri telefoun iz čkdjfačkajf.”
“Aha, ja gospod čkjfačkjfda ampak vi ste v bistvu plačali predračun, zato sem vam izstavila tudi fakturo.”
“Prosim? Kako? Če nimam pogodb?”
“Ja, ne vem kako to, da nimate pogodb, ampak plačali ste predračun izdan dne tega in tega, zato smo vam izstavili tudi račun.”
“Kako ne veste zakaj JAZ nimam pogodb? Tukaj piše vaša telefonska, torej smatram, da boste mi povedali vse, če pokličem!”
“Povejte prosim kaj bi želeli in vam bom odgovorila, če pa vam ne morem odgovoriti,  se bom pozanimala in vam javila.”
“Ja, saj sem vam rekel, nimam dveh pogodb in ne bom plačal računa. Prosim, da mi javite, zakaj nimam pogodb!”
“Račun ste že plačali gospod, sem vam povedala. Zakaj nimate pogodb se bom pozanimala in vam javim, mi lahko prosim zaupate vašo telefonsko številko?”
“Saj imate napisano?”
“Kje?”
“Ja, na ekranu telefona.”
“Gospod, na mojem telefonu ni nobenega ekrana.”
“Kako ne?”
“Ja nimam telefona z ekranom.”

…. nadaljevanja se mi ne da več pisat, ker je itaq v stilu gornjega … za kozlat …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

One Response to Aaaaaaaa, če folk ni debilen …

  1. Pingback: Zbiram najboljše ženske objave | dajana & co. -

Leave a Reply

