Zgubljena …

… sem danes …. v bistvu že od včeraj …

… ker je Ključna podrobnost v svojem rodnem mestu z Bongom in ker še nisem popolnoma zdrava, sem včeraj prosila MNB (Moja Najljubša Bjonda), če me odpelje do doma, v znak hvaležnosti pa sem jo povabila na kosilo. Vabilo je bilo sila klavrno. Ko sem hotela plačati z BA kartico, mi je POS terminal namignil, da je le-ta potekla (seveda, po novo še nisem šla) in da Eurocarda pač ne sprejema … tako je kosilo plačala MNB … domov sem kakopak prišla prepozno, da bi se sprehodila do pošte in dvignila novo BA kartico, v denarnici pa samo 1 €, kar je dovolj za avtobusno vozovnico le v eno smer … tako sem klicala najmlajšo bjondo, ki bivakira blizu mene in jo prosila, če pride danes zjutraj pome … tisti 1 € pa bom porabila za bus nazaj do doma, čeprav še zdaj ne vem ali krene bus iz glavne avtobusne ob 16.10 ali ob 16.26 (tega natančno ne ve niti model na avtobusni) … v dveh letih bivakiranja v predmestju pa bo to itaq moja prva bus vožnja … če bus zamudim, je naslednji šele ob 20.10, kar ne bi bilo dobro, saj moram nujno do pošte, da dvignem BA kartico, drugače bom morala zopet prositi najmlajšo bjondo za prevoz, fehtarit folk za razne usluge pa mi ni ravno všečno … o taksiju mi ne govorit, ker ne mislim dajat zanj 12 €, pa itaq jih nimam, ker nimam nove BA kartice …

… brez denarja in avta se počutim malo zgubljeno … da ne govorim o tem, da se Ključna podrobnost vrne šele jutri popoldan, kar pomeni, da bo jutranja kava zopet brez vsakega okusa, barve in vonja …

boga, boga sem

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

5 Responses to Zgubljena …

  1. Onkel PEPE says:

    Če se jaz količkaj spoznam na medicino, bi te tipski klimbroid rade volje zapeljal🙂

  2. Vale says:

    Ojoj, na to pa nisem pomislila. Vzamem takoj vse besede nazaj.

  3. ermin says:

    je lep pregovor: “ako nemaš kome drugom, dođi makar k sebi”🙂

  4. Vale says:

    Ermin, to je totalno nemogoče🙂

  5. Pingback: Zgubljena … drugi del … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

