Zgubljena … drugi del …

… ravnokar sem se vrnila iz izleta s Fifo … ona je jahala Ernieja, moja malenkost Bjutija in jahanje je bilo tako fino, da je zraven prijalo še pivo, malo kakopak, z velikim te lahko konji vržejo iz sedla … medtem, ko kuham rižoto (zakaj, boste izvedeli v nadaljevanju), pa prisluhnite današnjim prigodam oziroma nadaljevanju tegale

… iz službe sem odpujsala ob 15.50, da ne bi slučajno zamudila busa, za katerega nisem vedela ali pelje ob 16.10 ali ob 16.26. Točno ob 16.04 sem pripujsala na glavno avtobusno postajo ter ugotovila, da bus za naše naselje pelje iz perona številka 14 na katerem, niti v bližini njega, ni nikakršnega voznega reda. Ker me je bilo strah, da zamudim bus, če grem pokukat na vozni red  v notranjost avtobusne, sem se čičnila na klopco in lovila sončne žarke, ki so fino ogrevali mene in okolico … po desetih minutah čakanja sem ugotovila, da avtobus ob 16.10 sigurno ne gre, ker ga pač ni bilo od nikoder … po petnajstih minutah čakanja sem panično začela razmišljati kaj mi je storiti, če busa tudi ob 16.26 ne bo, saj denarja za taksi nimam, gotovine ne morem dvignit, ker mi je potekla BA kartica, naslednji bus pa odpelje šele ob 20.30 … tako sem vmes klicala Ključno podrobnost ter mu pojamrala o vsem … človek je ipak filozof in razume takšne nebuloze ali pa imam zgolj srečo, da me tolerira, kakorkoli, skupno sva ugotovila, da mi v primeru, da busa ne bo, ne preostane drugega, kot da pokličem Mariolinota in ga prosim, da me odpelje do votline … ampak bus je prisopihal in to natanko ob 16.25 in ob 16.26 sem se že fino peljala proti končni destinaciji … vmes sem se dogovorila s Fifo, da z Erniejem prisopihata do moje votline in da potem skupaj odbrenčimo na pošto po BA kartico, ker res ni fino hoditi naokoli brez denarja, potem pa nazaj do Kopra na pivo …

… BA kartico sem dvignila, ob tem pa seveda z grozo ugotovila, da ima novo pin kodo, ki pa je bila poslana z navadno pošiljko, le-ta pa verjetno ždi v nabiralniku votline in čaka da jo dvignem, kar pa je trenutno nemogoče, saj ima ključe od nabiralnika edino in le Ključna podrobnost, ki pa je trenutno na Ftuju … kul …

Fifa je pri opazovanju vsega skupaj pametno pripomnila, da bi se lahko že navadila … sama sebe, svoje zgubljenosti oziroma zmedenosti …

… tako sedaj kuham rižoto z riwcem kakopak, ki si jo bom jutri odnesla v službo za malico … iz inata pač nisem šla v trgovino po jogurt, ki ga običajno malicam, ki bi ga lahko kupila z Eurocardom … ampak sem staromodna, Eurocard je samo za rezervo in ja, seveda, za to, da lahko Ključna podrobnost naroča svoje CDje preko neta … jogurti se kupujejo z gotovino ali BA kartico in pika … poleg tega, da sem zmedena, zgubljena, neprimerna, sem tudi trmasta …

… neprecenljivo vam rečem …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

9 Responses to Zgubljena … drugi del …

  1. kameleonka says:

    Ja, kola je če ni deca doma – vse narobe!🙂

  2. ermin says:

    plastično, ni kaj : -)

  3. Onkel PEPE says:

    Luba Valewija, imam te na sumu, da si na svojo zblojenost kar malce ponosna😉

  4. Vale says:

    @Onkel Pepe, glede na to, da me vsaj malce poznaš, bi lahko bil sum nepotreben, ker bi lahko vedel da sem precej ponosna žwawa, predvsem na sebe, kakopak.

  5. kameleonka says:

    Danes zjutraj v trgovini (plačujem s plastiko):
    trgovka mi pod nos moli mojo kartico: “Imate novo?!” “Ne.” rečem in čakam… Ona pa spet: “Imate novo?” “Nimam” rečem, nakar mi užge, da je potekla. Ok, dam ji BA kartico in ona meni: “Boste morali zamenjati z novo”. “Ja, ja… ” si mislim, “ko bi ti vedela da še kuverte nisem odprla…” No samo toliko da te malo potolažim da nisi samo ti zblojena.🙂

  6. Vale says:

    🙂🙂😛

  7. Onkel PEPE says:

    Damn, Valewija, celo noč sem zagrizeno lopatkal po svojem kosmatem bistvu, iščoč razlog, da bi lahko bil extra ponosen sam nase. Pa ni razen dejstva, da že več kot pol stoletja nekako shajam sam s seboj nič pretresljivega prišlo na plano.

    OK, mogoče podočnjaki. Ti so pa res kolosalni🙂

  8. klimbra says:

    Pridem na rižoto……..
    če je bo kaj ostalo😉

  9. Vale says:

    Klimbra, rižote že zdavnja ni več.

Leave a Reply

