Manj primerna predsednica …

… kriva je Karmen, ker pač nekdo mora biti …

Od kar moja buča pomni svoj obstoj sem bila sila nemiren, predvsem pa gobezdav otrok. V bistvu sem tako rada gobezdala povsod, da sem gobezdala tudi, ko sem se sama vozila z biciklom po rodnem mestu ali se sprehajal po njem, zato sem bila povrh vsega še čudna. Človekom v povprečju pač ni bilo jasno kaj se imam toliko za pogovorit sama s seboj.

Tako je Mama Zinka imela silne težave, ko sem prestopila prag osnovne šole, ker mi nekako, skupaj z razredničarko Kozarjevo Štefko, ni uspela dopovedati, da ne morem povedati vsega kar JAZ želim tisti trenutek, ko to JAZ želim. In tako sem zaradi svojega gobezdanja, nekateri so temu rekli tudi predolg jezik, že v prvem razredu fasala primerno vedenje. Kljub vsemu, pa sem vseeno bila izbrana, menda zaradi gobezdavosti in predolgega jezika, za predsednico razreda. Sicer ne vem, če je bilo to v prvem razredu, morebiti tudi v drugem, ampak bila sem predsednica razreda. Ponosna na funkcijo, s katero nisem vedela kam si jo naj vtaknem, kamoli kaj naj z njo počnem, ampak rekli so, da je to sila pomembna funkcija, zato sem se zdela sama sebi sila pomembna (ja, poleg gobezdavosti sem bila še naivna).

Ampak očitno sem bila všečna predsednica, saj so me v tretjem razredu sošolci zopet predlagali, poleg dveh drugih kandidatov moškega spola. Vse bi se fino izšlo in deležna bi bila še enoletne kvazi pomembne funkcije, s katero zopet ne bi vedela kam si naj jo vtaknem ali kaj naj z njo počnem, če ne bi fasala že v prvem četrtletju manj primernega vedenja. In z manj primernim vedenjem je moja kandidatura gladko odpadla, ker je tako odločila tršica razredničarka.Tokrat ni šlo za gobezdanje, vsaj ne v prvi vrsti, krivo je bilo šestilo, ki sem ga, kdo vedi zakaj, nastavila sošolcu pod rit. Baje ga je bolelo in baje je na wc-ju sošolcem še cel teden kazal kakšno luknjo sem mu naredila. In tako sem bila ob predsedniško funkcijo, ki je do sedmega razreda nisem več bila deležna. Sem pa zato v sedmem razredu bila izvoljena za predsednico mladinske organizacije Rdečega križa. Kaj bi morala s to funkcijo predsednice početi nisem vedele in ne vem še danes, vem samo, da je dežurni prinesel okrožnico in tršica je na glas oznanila, da sem bila izvoljena za predsednico. Seveda sem bila tudi kmalu razrešena, saj sem istega šolskega leta fasala poleg manj primernega vedenja še opomin učiteljice gospodinjstva. Na njem je pisalo, da mi ga izreka zaradi neprimernega obnašanja ter kamenjanja sošola (sploh ga nisem kamenjala, samo droben kamenček sem mu vrgla v hrbet, ker mi je šel na živce). Takisto leto sem fasala še opomin učitelja likovnega pouka, ker sem med odmorom razbijala po klavirju, čeprav se je meni dozdevalo, da prav lepo igram. Takisto leto je sledil še razgovor pri ravnateljici zaradi pretepanja sošolca, ki je bil na njegovo smolo tudi moj sosed in si ni upal v šolo pred ali sočasno z mano, ker sem ga vedno nabrcala. Ko sva ga s sošolko lepega dne dodobra obdelali, mu je počil film, šel je do ravnateljice, začel trenirati judo in potem sva midve bežale pred njim.

In tako sedaj tuhtam o predsedniških funkcijah in ugotavljam, da mi niso naklonjene oziroma, da jaz nisem naklonjena njim, saj nisem nikoli bila vzorna, tu pa tam mi je uspelo biti primerna, večinoma pa sem manj primerna … zatorej za predsedniško kandidatko neprimerna.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo, ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

One Response to Manj primerna predsednica …

  1. kameleonka says:

    So pa zato drugi neprimerno primernejši od tebe. Včasih je bolje biti neprimeren!;-)

Leave a Reply

