Korenček …

… je pri nas nepogrešljiv del zelenjava v hladilniku … Chef Napo ga baje ne mara spljoh … nanj pa me je spomnila žwawa Widra …

… skratka, včeraj sem se po celodnevni tlaki in sitnarjenju zavoljo tlake odločila, da skuham za večerjo gratinirane testenine … po temle modificiranem receptu … kar je pomenilo, da sem za uverturo fliknila v pekač narezan paradižnik, čebulo ter korenček, osolila, naoljila in ko je bila pašta kuhana dodala le-to ter še malo zapekla, potresla s parmezanom in že smo se oblizovali …

… nazaj h korenčku … lupim jaz korenček, ko zagledam na njem črno pikico … še malo olupim, črna pikica se poveča … prererežm črno pikico na pol in glej ga zlomka iz pikice se privleče mali gnjusni beli črv in mi pokaže jezik … tako me je frapiral, stvor mali, da tudi zakričala nisem … fuck off, prašič mali, kje si se zdaj v korenčku znašel? … po nekaj sekundnem gledanju iz oči v oči je padla odločitev, da naj požre tisti svoj korenček, ki ga je namenil požreti … zalučala sem ga v smeti in vzela novega, ki sem ga prerezala po dolgem in počez, v upanju, da mali beli gnjusni stvor ni imel v paketu mladih … fuj …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

2 Responses to Korenček …

  1. napo says:

    mmm, beljakovinski korenček! … aj lajk! … sicer pa se mi zdi, da o korenju pojejo u2 v komadu with or without you … ker s korenjem, predvsem surovim, ne gre živet, brez njega pa tudi ne, ker tisti njegov cukrček daje fino bazno aromo fondom, župam, pa bogami i sosbolonjezu …

  2. Onkel PEPE says:

    Močno podobni fenomeni se občasno dogajajo na mojem nosu. Črna pikica, iz nje pa gnjusni čruček. Še nikoli pa nisem svojega nosu fliknil v smeti. Morda prihodnjič.

Leave a Reply

