Jota s pleskavico …

… jep, natančno to je bilo danes na jedilniku v menzi naše ustanove … jota s pleskavico … WTF? … in če vam to ni všeč lahko vzamete fritado s polento … WTF? … kombinacije, da te kap … in če že ne gre drugače in resnično greš v to nekulinarično okušanje, sem prepričana, da ti teta za pultom menze nonšalantno flikne pleskavico direkt v krožnik vrele jote … seveda ni zanemarljivo tudi to, da polenta k fritadi iz menze paše … ipak je polna olja, tako da gladko zdrsne po grlu …

Pa dober tek!

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

One Response to Jota s pleskavico …

  1. Dorian pravi:

    (Natanko tako je tudi bilo.)
    “Notri, ali posebej?” nestrpno vpraša Lidija in vihti zajemalko proti meni.
    “Lahko notri,” hitro odvrnem in se pomaknem malo nazaj v strahu za mojo frišno oprano majico.
    “Špljos” in redka kiselkasta župca se pocedi čez rob krožnika.
    (A sem slučajno kje omenil, da naj mi dajo “nekaj za psa”?!?!)

Oddajte komentar

