Nedeljsko …

… kot se za nedeljo spodobi sem ravnokar, po štirih urah, končala 40 strani obširno poročilo … to lahko vzamete kot samohvalo ali kot karkoli drugega … krivo je trodnevno smrkanje, ki mi tega ni omogočilo v rednem delovnem času … malo sem tečna, ker sem preždela za tole škatlo, v katero sedaj kracam, cel popoldan, zunaj pa sonce in prijetna temperatura … ravno pravšnja za vožnjo z Bjutijem … malo me tolaži to, da mi iz nosa občasno še vedno pušča in da vožnja, v dobrobit zdravja, ne bi bila ravno primerna, nakljub sončku in prijetni temperaturi … poleg tega sem oprala tri žehte, od katerih sta dve že suhi, tretja pa čaka na obešanje … ter, kot se za nedeljo spodobi, skuhala govejo župo … aja, ne, to sem že včeraj … danes sem samo vkuhala rezance … domače kakopak, da ne bo pomote … ne, nisem jih jaz delala, da ne bo pomote … niti Pečjak … teta nevemkatera jih je že … sedaj pa tukaj štrcam v tole zadevo in se spravljam kuhat testenine z nevemšečim … verjetno bodo gratinirane, zavoljo novih glinenih posod, ki sem jih kupila vznak dobre volje tistega dne … verjetno bodo gratinirane tudi zavoljo tega, ker je v hladilniku sir s česnom in kupom zelišč, ki je prav dober, ko  se malo stopi in zapeče … skratka, če ste se skozi goro brezveznih stavkov pretolki do tegalele, vam povem, da nisem hotela povedati nič … kot se pač za nedeljo spodobi, pri tem pa sem se spomnila refrena neke ostudne pesmi, ki nam je nekega sobotnega jutra, ko smo se Fifa, Bundada in moja malenkost prebujali v šotoru, nekje na zeleni trati sredi Žirov z mačkom po celem telesu, odzvanjal v glavi nekako takole: “Nedelja je dan za srečne ljudi.”

… če se kdo slučajno sprašuje kje je Ključna podrobnost? … kje drugje kot v omiljenem kafiču … če še ne veste sem namreč sitna … ko sem sitna nisem ravno prijetna družba … v znak tega mu podeljujem” nedeljsko svaku čast” … aja pa večerjo mu bom skuhala …

… ja, ja, saj že grem …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

2 Responses to Nedeljsko …

  1. kameleonka says:

    Meni so nedelje že od nekdaj zoprne. Sicer se trudim, da jih kolikor se da lepo pokoristim, simpatične mi pa niso bile nikoli. Raje bi v nedeljo delala in med tednom okrog hodila.
    Ampak res ne vem kaj se pritožujem. Včerajšnja nedelja je bila prav lepa – v potepuškem stilu!🙂

  2. Pingback: Korenček … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

