Toči …

Izposojena pri www.med.over.net… moj nos namreč … že cel dan … verjetno je šlo tesnilo … poleg tega me peče grlo … kakopak cel dan, no cel ne, ker dneva še ni konec … po jutru se dan pozna, torej toči in peče … aja, pa kiham … tako 3x do 5x zapovrstjo … tudi že “cel” dan … pa zebe me … ampak se tolažim s tem, da me ne boli glava in da nimam vročine … in ker se tako blazno fino počutim, se bom natanko čez pol ure odpravila semkaj … napovedan je dež, tako bom točila skupaj z nebom … grem še prej domov po bundo in šal … z vremenom se ni za šalit, kakor tudi z nosom ne … od vsega skupaj pa imam lepe rdeče oči …

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

4 Responses to Toči …

  1. Onkel PEPE says:

    Kot že tolikokrat doslej mi je dano ugotoviti, da so Valewije jako zahrbtna mrgolazen. Ali pa jim je skleroza zbrisala iz spomina podatek, da se Križanke po naključju nahajajo le par 100 sežnjev od votline Jablonsky/Tio PEPE/Emerik Cwihtek.

  2. kameleonka says:

    Si že kaj boljš? Danes se pa jaz pridružujem vsem kihajočim. Preventivno pojedla eno septoletko, od katere imam zdaj paraliziran jezik.🙂

  3. klimbra says:

    Pozdravljena v klubu……….”smrkačev”😉 …………ima nas više!!!!

    BTW……….po Allinem nasvetu…….mene sam še Echinaforce…….pokonc drži

  4. Vale says:

    @Pepe … do Križank sva z MNB prisopihali 20 min pred napovedanim koncertom, potem sva nabijali in “dolgočasili” še pol ure Kameleonko, po pivu pa smo odpujsali na konzzert. Dvomim, da bi prišel na konzzert, če bi te povabila😛
    @Kameleonka … nč boljš, slabš. Ampak bo, koprive baje ne pozebejo, al kako že?
    @Klimbra … sej še nisem tako stara kot ti😛

Leave a Reply

