Grozna sem …

… to mi često kdo očitajoče pove in istočasno mu odvrnem, da vem … sicer tisti, ki me ne poznajo že od malega, ne vedo, da nisem tako grozna, kot sem bila včasih … izjemoma tu pa tam le premislim, preden bleknem, kar včasih ni bilo niti pod razno mogoče … ampak pustimo to …

… v soboto sem bila na rokometni tekmi med SGjem in KPjem … torej med našimi in našimi … ampak nekako se je tehtnica med osmimi leti bivanja na Obali prevesila v prid KPju … kar pa pomeni, da sem na tekmi v rodnem SG-ju deležna grdih pogledov domorodcev, ki se me še spominjajo … spominjajo ali po sorodstveni vezi ali po kričanju na tekmah, ki sem se jih  udeleževala še kot najstnica v rodnem kraju … in tako se često sliši iz ozadja: “Glejo jo, a ni to una kjčkfajčlkaf? Pa zakaj zdaj za Koper navija?” …

… poleg tega mi nikakor ne uspe, da bi se na tekmi obnašala “kulturno” (karkoli že to pomeni) … kako  to vem? … ker sem enkrat na tekmo zvabila Mamo Zinko in mi je po prvem polčasu očitajoče povedala, da z mano ne gre več, ker govorim preveč grdo in preveč na glas ter da me tega ni učila … 

… no, preveč grdo in preveč na glas sem komunicirala z naključnimi sosedi tudi v soboto v SGju … tekma je bila ves čas izenačena in do zadnje sekunde se ni vedelo kdo bo zmagovalec … ko so se SGjčani zadnjih pet sekund že veselili zmage in skakali od veselja do stropa in smo KPjčani z BTP (blago telečjimi pogledi) sedeli na tribunah, je sodnik v zadnji sekundi tekme dosodil sedem metrovko za KPje … heh in seveda smo zadeli, rezultat izenačili in dobili vsaj piko …

… v vsej evforiji, sem sosedom iz SGja pokazala oba iztegnjena sredinca (foter bi se zgrozil, ker se baje za žensko moje starosti in izobrazbe baje to sploh ne spodobi) in jim še zabrusila naj se je%($# … in v vsej evforiji sem kot odgovor dobila v glavo zmečkan papirček …

… MNB (Moja Najljubša Bjonda) se je pri opazovanju vsega skupaj, kot ponavadi, zlobno hihitala za mojim hrbtom … na srečo zraven ni bilo Ključne podrobnosti, ker bi se metanje NLPjev v glavo po vsej verjetnosti nadaljevalo …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

One Response to Grozna sem …

  1. Onkel PEPE says:

    Sploh nisi grozna.
    Neznosna si😛

Leave a Reply

