Gledati in videti ni isto …

… na kar me je spomnil Blogotip v temle prispevku

… pri devetih letih sem sama opazila, da nekam čudno vidim na tablo … in smo šli k okulistu … stric okulist je gledal v moje oči, gledal in gledal in gledal … po kratkem predahu je sledilo: “Hmm, ja, tole je pa čudno.” Vzel je v roke kapljice, mi jih nakapal v oči, povedal, da se mi bodo v roku ene ure zenice nenormalno razširile in naj počakam v čakalnici. In smo čakali. Po eni uri je zopet pogledal v moje oči ter ugotovil, da imam poleg kratkovidnosti še velik astigmatizem

… vse skupaj se je v letih pubertete in nošenja očal, namesto na nosu v žepu, še poslabšalo in pristala sem na -4,74 kratkovidnosti in -1,80 astigmatizma … kar pomeni, da brez leč oziroma očal ne vidim kaj dosti oziroma je vse sila megleno …

… trenutno nosim leče, ki so seveda zaradi astigmatizma dražje od običajnih … precej dražje … tudi na izbiro jih ni kaj dosti oziroma so, če imaš manjši astigmatizem … na izbiro imam tudi operacijo, ampak nekako se k njej ne nagibam … verjetno zato, ker sem pri takšnih zadevah boječka in mi ni ravno všeč misel na to, da bi nekdo z laserjem šaril po mojih učkah …

… tako sem pred letom dni dobila od prijateljice tole web site, na katerem garantirano dobite najcenejše leče v roku 2. do 3. tednov … sama jih naročam pri njih redno in do zdaj me niso razočarali … prav tako lahko naročite testne leče, kot tekočino za leče …

… če tujini ne zaupate, vam ostane na razpolago  domača web stran za naročanje leč, kjer vam bodo tudi prijazno odgovorili na vsa zastavljena vprašanja … cene so kljub vsemu kar višje od prej omenjene strani …

… skratka, vsi lečenosci, upam, da sem vam kaj pomagala …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

3 Responses to Gledati in videti ni isto …

  1. Karmen says:

    Meni so očala fajn. Jih imam za modni dodatek :- )

    Enkrat, ene šest let nazaj, sem poskusila z lečam in obupala. Nisem in nisem se mogla navadit nanje. Imam zelo visok cilinder, pa naj ne bi mogla uporabljat tamehkih leč. Oftalmologinja mi je predpisala poltrde leče, ki pa jih očitno nisem prenesla, oči so mi razdražile da je groza.

    Letos, ko sem začela surfat in v morju izgubila ene stare špegle, sem pa spet začela razmišljat o lečah. Vsaj za takrat, ko sem na surfu.

  2. Vale says:

    Najprej sem zaradi cilindra nosila poltrde leče. Vztrajala sem štiri leta, nato obupala, ker so mi preveč izsušile oči in sem jih morala ves čas vlažiti z umetnimi solzami. Leče sem ponovno začela nosit 2 leti nazaj, ko sem ugotovila, da obstajajo po novem tudi mehke z visokim cilindrom, tako da preveri, če obstajajo tudi zate. Tako sem se jih navadila, da le še sila redko nataknem očala. Je velika razlika med mehkimi in poltrdimi. Sploh pa so sila praktične pri raznem športnem udejstvovanju. Je pa res, da še vedno ni dnevnih leč z visokim cilindrom (so samo mesečne), ki bi prišle pri takih zadevah prav.

  3. Karmen says:

    Vale hvala. Ja, morda so v teh letih že kaj novega pogruntali, je za vprašat.

Leave a Reply

