Zamude, zamudice …

Ta teden nisem uspela obiskati enega zdravnika, se naročiti pri drugem ter poklicati zobozdravnika, kdaj lahko pridem k njemu … nisem uspela niti stopit do okenca NLB in prijazno pobarati uslužbenko koliko so mi pripravljeni odšteti evrotov, ker so me preko Modrega varčevanja prijazno nategnili … nisem uspela kupiti volne za nov pulover, ki ga je Mama Zinka obljubila naštrikati, ker nimam časa … kot nisem naredila niti ene štrikane vrstice bolera, ki sem ga že enkrat razpralala in ga sedaj ponovno pletem … nisem uspela odpujsati na ogled tenisa v Portorož, nisem uspela spečt piščanca za Ključno podrobnost … nisem uspela končati dela, ki bi ga morala včeraj popoldan … nisem pripravila vseh poročil, ki bi jih morala … nisem še niti sprintala dokumentov, ki bi jih morala …

A mi kdo podari kakšen dan za nazaj???

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

8 Responses to Zamude, zamudice …

  1. Ivan Grozni says:

    glede kure se ne sekiraj. Saj veš, da sta moja favorita kralj živali in krava. :>

  2. Saška says:

    Jaz sem na istem in ob tem, da sem že totalno živčna zaradi tega, se mi je včeraj zgodilo še to, da sem pozabila sporočiti, da je naš tamal zbolel in naj ga ne pridejo iskat za na trening tenisa (ker ga ima sredi dneva, pride organizator po otroke na dom ali pred šolo). Ko so me poklicali in povedali za ta spodrsljaj, sem bila jezna nase, na ves svet in spet nase ….Predvsem zato, ker sem si dovolila nase vzeti še to odgovornost in vedno sporočati kdo kdaj kam ne more ali more.
    Sama ne maram nezanesljivosti ali zamujanja pri drugih, zato se mi zdi toliko bolj grozno, ko to začenjam delati tudi sama. Grrrr! Če najdeš dobavitelja, mi javi please, bom vzela na zalogo😉

  3. Vale says:

    Zdaj pa še jebeni net ne dela, ko bi moral … in spet bom zamujalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  4. Onkel PEPE says:

    Jaz ti komot podarim kako svoje leto za nazaj. Ma, kaj leto, desetletje!
    Danes sem namreč izjemno dobrotljiv🙂

  5. ermin says:

    iz postelje uro prej, pa spat uro pozneje. pa dan ima 26 ur.

  6. ervina says:

    Verjetno je spisek stvari, ki si jih naredila daljši od zgoraj naštetih stvari, ki jih nisi naredila? Včasih za boljšo voljo to tudi pomaga.

  7. vale says:

    @Onkel Pepe, hvala, bom prišla iskat.
    @Ermin, vstajanje ob 05.45 mi ne diši, pa še ljudje okoli mene bi cel dan trpeli.
    @Ervina, maš res😛

  8. Vale says:

    BTW piščanca sem pa le spekla😛

Leave a Reply

