Tuš nas baše z makaroni …

… včeraj sem na TVju zasledila TUŠ-evo reklamo, kjer nas Teja Stuša prepričuje, da so makaroni januarja pri njih stali 0,42 centov, danes pa so jih za nas znižali na 0,39 centov …

Pa gledam in premišljujem, kaj hudiča mi hoče tale Teja Stuša, ki mi povrh vsega ni niti najmanj simpatično bitje, povedati?

Testenine, kot že zlajnano vedno ponavljam, kupjem izključno v Italiji in izključno Barillo. Najdrajža Barilla pri sosedih vas bo prišla 1 € za pol kilograma. Ampak tu gre za jajčne testenine iz posebne kolekcije oziroma za testenine brez škroba in integralne testenine.  Če boste vzeli malo eksotične in novejše oblike omenjenih testenin, boste za pol kilograma le-teh odšteli 0,67 €. Za čisto navadne testenine (špageti, makaroni, metuljčki, ipd.) pa boste odšteli od 0,42 € za pol kilograma oziroma 0,39 €, če so v akciji …

In sedaj nazaj k Tušu oziroma Skuši, pardon Stuši … le-ta nas hoče nasmejano prepričati, kako so v TUŠ-u prijazni in so cene, kljub inflaciji in uvedbi evra, znižali, kar ponazori s primerom makaronov, ki so jih, kot že povedano, znižali za cele 0,03 evra in jih sedaj lahko ugodno kupimo za 0,39 € (no, če imate TUŠ kartico pa za 0,33 €). Ampak gre za blagovno znamko TUŠ, ne za neke “vrhunske” testenine.

Pa zopet gledam in premišljujem,  kaj hudiča mi hoče tale Teja Stuša, ki mi povrh vsega ni niti najmanj simpatično bitje, povedati?

Testenine v Coopu, enem večjih veletrgovcev v Italiji, dobimo pod njihovo blagovno znamko za 0,25 € za pol kilograma, tiste integralne pa za 0,30 do 0,35 € za pol kilograma.

Torej, draga Skuša, pardon Stuša, ne me basat z makaroni … in BTW … teža TUŠevih makaronov je 400 g, ne 500 g …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... razmišljanja, ... škavace. Bookmark the permalink.

10 Responses to Tuš nas baše z makaroni …

  1. Alla says:

    Saj reklama verjetno ni namenjena samo tebi, ki imaš makaronlandijo pred nosom.
    Sicer pa…od kdaj gledaš televizijo?

  2. Vale says:

    Kdo pa je rekel, da je namenjena samo meni?
    Televizijo pa gledam, sploh Moto GP, pa kako tekmo fuzbalsko, nogometno, košarkarsko pogledam, pa tudi službeno jo večkrat spremljam, zakaj vprašaš?

  3. ermin says:

    vsakič ko slišim “živjo, sem teja s tuša…” zastrižem z ušesmi in pomislim, ne – si barbara iz esengeja in to ve vsaj polovica prebivalcev slovenije?!

  4. Onkel PEPE says:

    Držim pesti, da bi prihodnjič tisti tamali afni ratalo in bi Skuši zadegala v glavo kokosov oreh.

  5. vale says:

    No, ker nimam TV-ja in ga zategljaj gledam sila malo, sem preslišala, da so testenine v IT podražili za 50% in so baje Italijani celo dva dni stavkali in niso kupili testenin, tako so se razjarili (če verjamete). Včeraj sem se tako, nevedoč za podražitev, čudila cenam na policah, potem pa me je Mama Zinka seznanila z vsem. Ampak kljub vsemu, plače makaronarjev so sorazmerno s testeninami dosti višje od naših … nehajte jest testenine, da jih lahko pocenijo … bi rekel Argentinar …

  6. Schnuy says:

    mede me…a vale gleda tv al ne?

  7. Dorian says:

    Kot berem, zategljaj sila malo …🙂

  8. Vale says:

    @Schnuy … sicer ne vem zakaj nekatere to sila zanima, ampk vsled nesporazumom in firbcem:

    Če bi pozorno brali blog, bi kaj hitro ugotovili slednje:
    – Vale v votlini ne poseduje TVja
    – Vale gleda TV
    – TV se lahko gleda tudi kje drugje, ne samo v votlini
    – Vale ima internet
    – TV se lahko gleda tudi preko interneta
    – Vale izvaja med drugim tudi kliping
    – za izvajanje klipinga je nujno gledanje TVja

    Vsi zadovoljni, vsi zdravi … al kako že?!?

  9. Schnuy says:

    merci..
    zanima me ker sem radovedna🙂
    če najprej reces da gledas “malo/nic” potem pa da gledas “kar”, me pa sploh zanima😀

  10. Pingback: Non Serviam! » Dobro za koga???

Leave a Reply

