Čisto navadni makaronflajš …

… ker sem že v petek vedela, da bom v nedeljo brez energije, ker bom premalo spala, sem že v soboto skuhala govejo župo … ker pa sem v nedeljo imela energijo vsaj na minimumu, sem iz govedine, ki je ostala od župe, pripravila makaronflajš … ko sem brez energije imam namreč enormno povečan apetit in bi požrla vse kar je užitnega v votlini … (hm, verjetno je zato Ključna podrobnost bil večino dneva zdoma) …

… skratka … zavremo vodo, ki jo osolimo in dodamo žličko olja ter kuhamo makarone ali katerekoli druge poljubne testenine … medtem naseckamo govedino ter zelenjavo iz juhe, vse skupaj vržemo v ponev, ki smo ji dodali žličko olja ter fino fajn počasi zapečemo … dodamo žlico paradižnikove mezge, premešamo, fliknemo noter kuhane makarone ali karkoli smo že skuhali, ter premešamo … sama vse skupaj še fajn zapečem, da dobijo testenine tako fino hrustljavo škorjico …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

4 Responses to Čisto navadni makaronflajš …

  1. Pingback: Štartam znova « Hujšanje s Sašo

  2. Vale says:

    @Saša … v bistvu pri meni pomeni “biti brez energije” imeti mačka … drugače, ko sem naspidirana in prezaposlena ne jem kaj dosti …

  3. Sandi says:

    tvoj blog je kričeča verzija Satanskih stihov. vedno, ko ga berem, me popade satanska lakota, in to ni dobro.

    zatorej,
    nimam te rad.

    Špilferderber😀

  4. Vale says:

    @Špil kuhat pejt🙂

Leave a Reply

