Država jebi se …

“Nisem volila teh volov”

In marsikdo drugi tudi ne. Ampak kaj mi pomaga, njihovo sranje nam vseeno visi nad glavo.

In če rečem, jebite se, bom šla na Goli otok?!?

Boste ukinili blog?

Boste me obdavčili?

Boste mi vse pobrali in me zakopali?

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

9 Responses to Država jebi se …

  1. blogar says:

    Še eno leto… sej bo kmalu… sej bo… :))

  2. Onkel PEPE says:

    Kok si hercik kadar si huda🙂

  3. Karmen says:

    Kaj te je tako razkurilo?

    Včeraj sem bila podobnih misli, ko sem morala za hčerin plastični nastavek za zobe popravit plačat 70 ojrov, medtem ko ima vsaj pijanc zastonj zdravljenje. In to večkrat.

  4. jaKa says:

    four more years!😛

  5. kameleonka says:

    Takole bi temle bebcem povedala gospa Marbles iz filma Pink flamingos: “There are only two kinds of people in the world: mine kind od people and assholes. And I think it’s rather obvious which category you fit into…”

  6. Vale says:

    @Ein – Fuck
    @Blogar – če ne bo komu prej prekipelo, kar pa dvomim
    @Pepe – nisem huda, besna sem
    @Karmen – povem ob kakšni kavici, preveč vsega, banda pokvarjena
    @Jaka – Lepo prosim ne se hecat
    @Kameleonka – včasih vseeno ne morem verjet vsem kozlarijam, ki si jih zmislijo

  7. kameleonka says:

    Najhujša kriza je takrat, ko človeka nobena njihova nebuloza ne preseneti več. Ko si vsega hudega navajen, bi rekli. Preostane nam samo to, da vsak dan s koledarja odtrgamo listek in čakamo da jim bo odzvonilo. Medtem pa v varni razdalji furamo svoj svet…🙂

  8. Onkel PEPE says:

    @ Valewija – pretežni del svojega lajfa preživimo taki, kakršni si sugeriramo, da naj bi bili. Iz določenih razlogov, seveda. Ki pa imajo večinoma to lastnost, da se iz časovne distance izkažejo za bistveno manj pomembne. In na koncu pogosto izgubijo toliko teže, da niti ne zadoščajo minimalnim kriterijem uvrstitve v kategorijo razlogov.

    Kaj sem že hotel rečt?

    Aja, veselo besnenje še naprej😛

Leave a Reply

