Čudno špasen dan …

… je bil včeraj … kar se čudno špasno začne, se dobro konča …

V bistvu se je začel čudno špasen dan že en dan prej, ko je Bong šel na servis in ko se je serviser delal, da se ne spomni, da smo kaj zmenjeni, ampak ga na koncu le vzel … da ne govorim o tem, da sem ga že zarana razkurila (serviserja, ne Bonga), ker sem parkirala v boks malo čez črto … pustimo to zaenkrat na miru …

… včeraj sva s Ključno podrobnostjo in njegovim bolečim zobom odmahudrala v LJ po bjutija, ki je bil na servisu, za katerega se je na koncu ugotovilo, da ga ne rabi, ker z njim nič ni narobe … ko sva sedela za omizjem s temle čudakom, je klical zgoraj omenjeni serviser Bonga in povedal, da je avto popravljen, hkrati pa izdavil cifro za popravilo, da sem komaj lovila ljubljanski zrak … v bistvu še zdaj ne morem verjet, da je res, ampak očitno imata inflacija in uvedba evra vpliv tudi na servisiranje … za ta denar sem pred osmimi leti kupila svoj prvi avto, no, zdaj pa toliko stane servis … svašta … tega še dolgo ne bom pogoltnila, niti pozabila … cifre namreč …

… po obisku Bjutijevega servisa, ki ga le-ta sploh ni bil potreben, ampak ipak je bolje sprečiti nego lječiti (al neki takega) sem bila zmenjena na kavi z Onko … na poti do centra, sem zopet ugotovila, da življenje v prestolnici ni zame, saj vlada v njej prometni kaos, ki ga na Obali nismo deležni niti v najhujši turistični sezoni …

… na dogovorjeni lokaciji pa me je pričakala Karmen, kot presenečenje, saj nisem imela blage veze, da bo tam … nato pa še Ermin … ko je prišel še Ključna podrobnost je bilo omizje pivovsko kofetarsko … zmeda glede nepoznanstev, poznanstev in dogovorov pa pojasnjena …

… v Postojni sva naredila kratek postanek, ki ga je terjalo pivo … in ugledala Trola alias Klimbro z Irenco … tristo kosmatih in deset zdepiliranih … in spet sem poslušala kako sem grda, ker ga ne povabim na testenine in kako se me ne upa poklicat in oh in sploh klimbroždranje … človek je ipak tako simpatičen, da mu ne moreš zamerit ama ništa …

 

 

 

… dan sva zaključila v popolni družbi Margerite in Jurčka …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

4 Responses to Čudno špasen dan …

  1. Ivan Grozni says:

    “… dan sva zaključila v popolni družbi Margerite in Jurčka …”

    in STAROPRAMENA, jebenti. Kako lahko to pozabiš…

  2. Vale says:

    Ker je itaq samoumevno, da to paše k Jurčku in Margeriti …

  3. Karmen says:

    Prav lušno vaju je bilo spoznati. :- )

  4. klimbra says:

    Jebat ga……..če je pa vse res😉

    BTW……lepo vaju je bilo spet videt……sam drugič si mormo vzet mal več cajta

Leave a Reply

