Male črne (j)opice …

https://i2.wp.com/www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/3074755/2/istockphoto_3074755_black_sweater_zipper_on_white.jpg

… skratka … kakšen mesec nazaj, mogoče tudi dva, so neznano kam izginili moji beli šlapi … iskala sem jih po celem stanovanju (ki ni ravno velikansko), pa klicala na Ptuj, če sem jih po pomoti pustila tam, pa v Slovenj Gradec mamo Zinko naj pogleda povsod … ni jih bilo nikjer … že cela obupana, ker je ipak šlo za moje omiljene bele šlape, ki jih tlačim že peto poletje, sem se odločala o tem ali naj kupim druge, ko so se nepričakovano zopet pojavili v stanovanju … točno tam, kjer sem jih prej iskala in vse pregledala … v omari za čevlje kakopak …

 … kakšen teden nazaj, mogoče tudi dva, je neznano kam izginila moja črna jopica, ki jo veselo nosim že par let … iskala sem jo po celem stanovanju (še jo iščem), prevrnila na glavo pisarno … in ker mi brez črne jopice živeti ni, sem včeraj odpujsala v štacuno, v upanju, da najdem kakšno všečno … glej ga zlomka, našla sem jo … visela je tam, zadnja … lepa, čohasta, s kapuco in žepki, na zadrgo … in sem jo kupila … ter čez pol ure veselo razlagala po telefonu mami Zinki, da sem postala ponosna lastnica nove male črne jopice, ker sem prejšnjo zopet izgubila in se mi ne da čakat, da se pojavi točno tam kjer sem jo prej že parkrat iskala … pa vpraša mama Zinka:

“Ti, pa zakaj si kupila črno jopico?”
“Ja kaj zakaj, ker sem ti povedala, da sem prejšnjo izgubila.”
“Ja, to mi je že jasno, ampak saj si naročila  novo.”
“Kako naročila?”
“Ja, naročila si jo, če je včeraj prispela po pošti v SG.”
“?????????”

Seveda, zmedena kot sem, sem pozabila, da sem pred kakšnim tednom, dvema, naročila malo črno jopico preko kataloške prodaje, ker mi je bila blazno všeč, ker je bila ravno takšna, kot ta, ki sem jo izgubila

No prav, mislim, da bom kmalu ponosna lastnica treh ljubkih črnih jopic … morda odprem trgovino z ljubkimi črnimi (j)opicami.

… saj vem ja … “zberi se Vale” … ampak če ne vem kam se naj zberem?!?

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

One Response to Male črne (j)opice …

  1. Ruth* says:

    U, vidim, da nas ima večina neke vrste fetiš.😉

Leave a Reply

