Guten tag i tebi …

http://sadie007.blog.siol.net/2007/08/… saj veste tisti vic o Mujotu in Hasotu, ko paseta ovce in se mimo pripeljeta nemška turista ter prijazno vprašata kako se pride do prve vasi, začenši:
“Guten tag, … ”
Mujo in Haso skomigneta z rameni in turista se odpeljeta dalje. Čez nekaj časa Mujo vpraša Hasota:
“Haso, znaš ti šta je pitao?”
“Pa meni se činilo ko marš u PM!”
“Pa i meni”
In letita čez drn in strn, mahajoč z rokami. Nemška turista ustavita, odpreta šipo na avtu, vsa vesela, da bosta končno izvedela kako do vasi, ko ustreli Mujo z iztegnjenim sredincem:
“E ovako – Guten tag tebi i tebi!”

… v našem bloku je večina stanovalcev turistov ali pa lastniki poleti oddajajo svoje votline morja željnim Slovencem … rednih stanovalcev nas je vsega skupaj pet …

… s Ključno podrobnostjo sva nekako navajena, da pozdraviva vsakega stanovalca ali samo začasnega stanovalca stavbe, ki ga srečava na stopnišču ali hodniku … vendar sva kaj kmalu obupala, saj sva ugotovila, da 90% naključnih stanovalcev sploh ne ozdravi …

… večina jih pri “dober dan” mirno odpujsa dalje, kot da sploh niso nič slišali  … nekateri blago telečje gledajo in ne vedo kaj bi počeli z njim namenjenim “dober dan”, majhen odstotek pa celo nekaj zamrmra v brk ali vsaj pokima z glavo …

… na dopustu sva se zadnje tri dni, zaradi spremembe planov, preselila iz apartmaja v sobo … v sosednji sobi sta bivakirali dve zajetni češki mamki … odpujsava tako neko jutro s Ključno podrobnostjo iz sobe in na hodniku trčiva v eno od Čeških mamk, ki je filala hladilnik s klobasami za kosilo … spogledamo se in prijazno jo pozdravim “dober dan” … mamka flegma meni nič tebi nič blago telečje gleda vame ter zraven razmišlja kam bi vtaknila salamo, saj se ji je Ključna podrobnost zdel sila sumljiv, da jo bo tekom dneva sunil (salamo, ne nje) … ter se dela nemo … ne vem kaj za en vrag me je prijel (le-ta me večkrat popade) … sklonila sem se k mamki in ji na ves glas na uho rekla “dober dan” … malo jo je katapultiralo proti stropu … potem je malo zardela … pozabila na klobaso v hladilniku ter čisto po tiho odzdravila …

… popoldan, ko smo se srečali, je že na daleč pozdravljala in se smehljala …

… kljub temu, da mi razna vprašanja v stilu “kako smo”, “kako kaj”, “kaj je novega” gredo sila na živce, pa mislim, da je pozdrav le neke vrste minimalni boton, ki ga velja izkazati, če nekoga srečuješ večkrat dnevno, četudi ne veš kdo ali kaj je …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

5 Responses to Guten tag i tebi …

  1. kameleonka says:

    Mene pa moti, da ljudje v čakalnicah nikoli ne pozdravijo, oz. še odzdravijo komaj, če pa že, pa nekaj nerazločnega zamomljajo. Saj razumem, da pri zobarju ali pa zdravniku vsak pestuje svoje skrbi, a vseeno…

  2. Vale says:

    Ljudje ponavadi vtikajo nos v zadeve, ki se jih ne tičejo, splošni bonton pa so s tem zanemarili. Namesto dober dan, te raje vprašajo katere vložke uporabljaš ali pa ti povedo, da ti pa ta frizura sploh ne paše.

  3. Ivan Grozni says:

    Dober dan, vaši vložki se mi dopadejo.

  4. Saška says:

    Ej, Vale danes z veseljem komentiram, ker se 100% strinjam s tabo🙂 in na to temo sem že davno želela napisati en post in se celo k temu analitično pripravila. Blazno me jezi, ko se ob sobotah in nedeljah, ko s svojim ponavadi hitiva po ljubljanskem hribu zvanim Šmarna, navzgor in navzdol, zraven sopihava, se prijazno smehljava ter vročekrvno kimava v pozdrav, dobiva pa v glavnem Guten tag Mujota in Hasota. In tako sem zadnjič štela ljudi in pozdrave. Navzdol sem vneto pozdravljala vsakega in čekirala kdo je odzdravil in kdo ne, navzgor pa bila tiho kot mutec in čakala kaj bo sledilo z nasprotne strani. V glavnem so naši slovenčki isti kot tale češka mama😦

  5. Pingback: Slepi, gluhi, nemi? » Saša Gerčar

Leave a Reply

