Vroče bo …

… čez natančno teden dni se odpravljava na dopust … ker greva na dveh kolesih, je za tovrstno potovanje nujno preverjati vreme … ne, da sem iz cukra, kamoli moja Ključna podrobnost … niti mi ni pretirano hudo vozit po dežju … ampak fajn pa je, če človek ve kakšno bo vreme, predvsem pa temperature ter da se temu primerno opremi ter temu primerno izbere ceste po katerih bo vozil …

… skratka … imamo to srečo, da lahko pogledamo približno prognozo za teden dni vnaprej, ki povečini tam v 80% celo drži … in tako odprem svojo omiljeno stran  in preverim napoved za Hrvaško in Bosno … in me skoraj infarkt … Zadar 32, Split 32, Mostar 37, Sarajevo 34, Banja Luka 36 … aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa … očitno bo usnjena odprava lepo ostala doma, zamenjala jo bo poletna … pa sem se nadejala zmernih temperatur, tam največ do 28 stopinj dnevno …

… upam samo, da ne bo kakih nenapovedanih ploh, ki zmanjšajo vidljivost na -10 …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

