Venere …

www.risogallo.it… včeraj sva bila v Bella Trieste … v štacuni … pa ne v uni s cunjami, ampak v marketu … kot ponavadi se je Ključna podrobnost mudil pri polici s pivi … moja malenkost pa je odkrivala kaj sta novega izdala Barilla in Gallo …

… Barilla je itaq nenormalna … vsak mesec vrže ven izdajo novih testenin … tokrat je presenetila z novimi oblikami in sestavinami …

… Gallo pa je pozornost pritegnil s svojo specialno izdajo rižev in odločila sem se, da preizkusim izdajo Venere … 

… pomešala sem ga z belim rižem … na oljčnem olju sem popražila eno čebulo, dodala strok česna in četrtino na trakce narezanega ohrovta ter malo podinstala, dodala 2 dcl zgoraj omenjene mešanice riža (1/3 Venere + 2/3 belega), počakala, da riž postekleni, dodala žlico mlete sladke rdeče paprike, osolila, zalila z 4 dcl vode, kuhala cca 20 min in danes bo za kosilo zraven steakov …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

6 Responses to Venere …

  1. Ivan Grozni says:

    + poper + tabasco.

  2. Vale says:

    + pivo

  3. Ivan Grozni says:

    zelbstferštendlih.

  4. napo says:

    viš, tole makaronijo z vsemi delikatesami čist pred nosom met sem pa jaz fama fowš! … močnozelo!

  5. Ivan Grozni says:

    napollini: jaz pa tebi Velkopopovickog Kozla!

  6. Vale says:

    @Napo …ne vem zakaj se pri nas ne potrudijo, da bi vsaj polovico od tega naložili na trgovske police?

Oddajte komentar

