Štumpfe …

… si bom zaštrikala enkrat pozimi … take fensi …

 

 

 

 

 

 

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

4 Responses to Štumpfe …

  1. kameleonka says:

    Lušno, lušno!!

  2. Vale says:

    Glede na to, da sem bolero že skoraj do konca zakvačkala in mi ni bil všeč in sem ga celega razparala in ga zdaj štrikam ter da je bil včeraj končan zadnji del, še obstaja upanje za štumpfke🙂

  3. Ivan Grozni says:

    Jaz pa si bom septembra naročil novi paket merčendajza iz dojčlanda in bom zadovoljen enako ali pa še bolj kot ti s tvojimi štunfi.😛

  4. widra wanda says:

    oOO …

    lepi so, lepi zeloO

Leave a Reply

