Restart …

https://i2.wp.com/uk.gizmodo.com/angry_20woman_small.jpg

… v eni od pisarn naše ustanove …

ŽeEna: “Joj, jaz ne vem kaj je z mojim računalnikom narobe. Vedno, ko ga hočem ugasnit, se kar nazaj prižge?!”
MNB (Moja naljubša bjonda): “Kako to misliš, da se ti nazaj prižge?”
ŽeEna: “Ja no. Ugasnem ga, pa se mi kar nazaj prižge.”
MNB: “Daj pokaži, da vidim”
ŽeEna pokaže: “Vidiš, kliknem na start, potem stisnem shut down in potem OK!”
MNB: “Aha, pa ne bi ti tam kliknila še enkrat na shut down, namesto, da imaš nastavljeno na restart!”
ŽeEna: “Kako to misliš?”

No, takole imamo pri nas … ko se računalnik noče ugasnit …

Jaz: “Ko boš nehala delat ne ugašaj PCja, samo odlogiraj se!”
PGZ (plaha gozdna žival): “Aha!”
Jaz: “Si se odlogirala?”
PGZ: “Eem, kje pa moram kliknit?”
Jaz: “Ja na log off.”
PGZ: “Aha!”
Na koncu ugotovim, da se PGZ valjda ni odlogirala, ampak je samo zaklenila računalnik (kako ji je to ratalo ne vem), nakar ga cel dan in pol nismo mogli odklenit, ker nihče ni vedel njenega gesla, še manj njene telefonske številke …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

2 Responses to Restart …

  1. brane says:

    ma meni se zdi, da se pece sam zaklene če ga pustiš ubogega samega životarit.. ni za vse glih bjonda kriva.

  2. Vale says:

    Saj ni bjonda ..

Leave a Reply

