Hvatanje brown boje … part two …

… tudi Kamelonka je napisala o hvatanju brown boje … jaz pa sem poiskala članek oziroma kolumno, ki sem ga prejšnjo soboto prebirala na to temo v Dnevniku, ter se ob njem sila zabavala …

… pri tem naj omenim, da nikomur ne težim kako je sončenje ne zdravo, kot nekateri težijo meni kako sem bleda …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja, ... škavace. Bookmark the permalink.

One Response to Hvatanje brown boje … part two …

  1. Onkel PEPE says:

    Povsem odkritosrčno, kot ste tega vajeni, izjavljam naslednje:

    jako rad odbrenčim kako kitico starodavnih islandskih uspavank, ležerno zleknjen pod svobodnim soncem. Ob tem mi je v veliko uteho zavest, da mi Valewija ne kani zagreniti te moje drobcene razvadice s kako neumestno pripombo. Vsekakor pa tudi jaz ne grenim njej s komentarji na temo bledičnosti.

    Ko bi bili vsi tako tolerantni kot sva mi2 z Valewijo, bi bil svet prav nagraužno lep.

Leave a Reply

