Jutro na vespolini …

… jutra so posebna … sploh tista, ko se prebudiš v čisto tišino, cel zaspan odmahudraš na balkon, se pretegneš, vohaš vonj po morju zmešan z borovci in gledaš morje kako tam v daljavi nosi jadrnice, ladje, ladone (to so tiste uber velike ladje) …

… včeraj sem tako med zrenjem v morje tuhtala, da bi bilo fino za zajtrk pojest svež kruh s pršutom … in glede na to, da ima Ključna podrobnost cel dopoldan polno dela, kupit Mladino in jo lepo v miru prebrati na balkonu … v kruhomat sem zmetala sestavine za kruh, nastavila program na hitro pečenje, potem pa z vespolino odčričkala (vespolina spušča namreč zvoke, kot da bi v njej stanoval čriček) do Ankarana … pri tem naj povem, da je bil to moj drugi solo izlet z vespolino …

… pričričkam v Ankaran pred trgovino, razjašem vespolino in se pripravim, da jo postavim na noge … ampak dama se ne da kar tako … ipak je že stara, zatorej tiste gumice, ki bi morale fajn zagrabit za asfalt niso več na koncu njenih nožic, ampak veselo poplesavajo nekje pri kolenih … hočem postavit prvič … dama se kar malo popelje rikverc oziroma zdrsi … hočem postavit drugič … se še kar malo popelje rikverc … tretjič jo zagrabim za rogove, učvrstim nogo na njenih in mi končno uspe … pri tem zabrusim tipu, ki me je opazoval pri tem početju  (v stilu joj ženska, pa kaj to voziš, če ne obvladaš), da naj neha zijat vame …

… odpujsam v edino trgovino, ki jo premoremo v Ankaranu in mi je ob pogledu na vso množico v njej v trenutku žal, da sem sploh odpujsala vanjo … ampak pršut in svež kruh … ok, stisnem zobe in se postavim v vrsto … pri tem opazujem folk, kako so lahko tako gravžasti, da kar v samih kopalkah s tistimi šlauhi okoli vampa in celulitom pod ritjo, kupujejo v trgovini … kupim pršut, odpujsam še v trafiko po Mladino in nazaj do vespoline …

… vespolina ima kurbl za vžig … če je ne zakurblaš pravilno jo zaliješ in potem moraš kurblat kot norc, da jo odliješ in da končno vžge … seveda sem se že vnaprej bala, da jo bom zalila … in ker sem to že vnaprej projecirala, se je točno to tudi zgodilo … pri tem, ko sem jo kurblala in jo zraven prosila naj se že enkrat odlije in vžge, me je zopet opazoval nek moški objekt ter pri tem čudno gledal … dobro, da je sedel v avtu, ker bi ujel kakšno na uho … ampak, dama je uslišala po enem desetem kurblanju mojo prošnjo in vžgala … vehementno sem se vsedla nanjo ter se še bolj vehementno odpeljala …

… ko sem prišla domov je že prav fino dišalo po sveže pečenem kruhu …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

4 Responses to Jutro na vespolini …

  1. kameleonka pravi:

    Kako se že reče: “Konec dober, vse dobro!” No, ob tem moškem zijanju sem se spomnila na dogodivščino, ki sva jo s prijateljico izkusili
    v neki hobby trgovini. Sva bili edini ženski v trgovini. Je bilo zabavno… Bom enkrat objavila post!

  2. brane pravi:

    jao, moški smo na tem svetu samo zato, da buljimo v babe, pa da otresamo gole vampe po ankaranski trgovini.

    sploh ne vidim smisla svojega obstoja…

  3. brane pravi:

    vale, sej se ni treba na soncu mučit za lepo, ogorelo kožico.. obstajajo tudi neke kremice, s katerimi se lahko pofarbaš.. tudi katran in bencin imajo podobno funkcijo..

    btw: nekam bleda si…

  4. Vale pravi:

    Ja Brane, ti še posebej lahko s svojim vapom otresaš okoli 🙂

    Une kremice za pofarbat … ko si pol tak kot da bi v paprikaš padel 🙂

    BTW: Tudi ti boš bled, kot te srečam.

Komentiraj