Hvatanje brown boje …

… vsako poletje znova poslušam takšnele:

– joj, kako si bleda, a ne greš nič na sonce?
– joj, kako si bela, a se nič ne sončiš?
– joj, tebi se pa nič ne vidi, da na morju stanuješ?

… blablablkajčfkajčglkajčlka  …

… na koncu se človek vpraša, če je zločin biti poleti nezažgan kot čevapčič, ki so ga pustili predolgu na roštilju oziroma v svoji naravni polti? In koji kurac koga briga kakšne barve sem … kot da bi jaz nekomu najedala zakaj ima na sebi navlečene cunje kot jih ima … še gravžem v trgovini, ki postopajo po njej v samih kopalkah ne najedam zakaj se ne oblečejo … ampak nekateri merijo status in moč dopusta po barvi kože, ki jo prineseš, ko prideš nazaj …

… tako kot je nekaterim v veselje poležavat na soncu ter se obračat na njem kot čevapčič, tako meni to početje pač ne sede, ker ne vidim v njem prav nič zabavnega, produktivnega, hecnega, ipd. … če pa sem že po pomoti na plaži, ponavadi visim v prvem kafiču v senčki na pivu … 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

4 Responses to Hvatanje brown boje …

  1. Ivan Grozni says:

    Na plažo, kjer ni zraven kake oštarije ali bara s senco, sploh ne grem. Procedura kopanja je naslednja: prideš, se vržeš v morje, se pobereš iz morja, se obrišeš in greš na pivo. Če ti je všeč, lahko vajo ponoviš, v ali pa si kar takoj naročiš novo pivo.

  2. Einherjar says:

    mmm cevapcici…

  3. kameleonka says:

    Ni mi jasno, kako da folku še ni potegnil, da se že vrsto let ni več priporočljivo pražiti na soncu?! Sem se spomnila na neko zelo fino reklamo za mleko za sončenje. Bom poiskala in če najdem poskeniram in objavim na blogu.

  4. Nina says:

    vsako poletje poslusam natancno isto, in vsako poletje se sprasujem zakaj je to tako pomembno.. in bili so casi, ko sem se resno vprasala, ce je z mano kaj narobe, da uporabljam zascitno kremo pred soncem s faktorjem 50+.. in sem se odlocila, da ni🙂

Leave a Reply

