Stvari, ki me razpizdijo …

… med službenim časom …  

  • E-maili brez subjecta ali celo e-maili v katerih je v subjectu napisano vse in to od podjetij, ki se bavijo s komuniciranjem (in potem se čudijo, da izgubljajo stranke).
  • Pozvoni telefon, dvignem slušalko: “Vale, prosim?” na drugi strani pa: “Halo, koga sem dobil?” (pizda, a bi lahko najprej povedal/a kdo kliče in koga kličeš)???
  • Prejeto e-mail pismo, ki vsebuje že preko dvajset reply-ev in forward-ov in rabiš pol ure, da ugotoviš za kaj sploh gre, na koncu pa itaq sploh nimaš s tem kaj počet, ker ni tvoje področje.
  • Ko si kuroslawe umijejo na WCju roke in fuknejo papirnato brisačo slepo v koš. Le-ta seveda pade mimo (brisača, ne kurovodkinja) in ostane lepo na tleh. Do konca službe je na tleh že kup brisač. V gobec bi jim zatlačila vse skupaj.
  • Ko si kuroslawe na WCju umivajo grozdje in drugo sadje ter pustijo usran umivalnik, kot da bi iz njega žrli prašiči.
  • Poscana straniščna školjka, včasih tudi poscana straniščna tla. Vpašam se, če pri scanju pleše lambado zraven?!? Da sranja niti ne omenjam.
  • Dobim e-mail, ga odprem, pošiljatelju potrdim, da sem ga prejela in prebrala, čez dve sekundi pa pozvoni telefon: “Kaj si dobila mail?” (ne pizda, nisem ga, pošlji ga še parkrat, da bo za ziher).
  • Upaljena klima z nastavljeno temperaturo na 27 stopinj ter odprto okno na stežaj … pizda odloči se kaj bi rad?!?
  • Vsakodnevno vprašanje: “Kaj si z motorjem v službi?” vsakega, ki zagleda čelado, ko vstopi v pisarno. (Ne veš, peš sem prišla, sedaj je moderno nosit čelado na piskru kar tako).

… pa še bi se našlo cvetk …

… hvla bogu, da je petek …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

11 Responses to Stvari, ki me razpizdijo …

  1. Karmen says:

    Uffff, se je pa nabralo. Sočustvujem.

    Pa se ti to samo v sebi pizdiš, a tudi kaj konkretnega ukreneš?

    Npr. ko je pri nas nekdo scal po školjki, se je že naslednji dan pojavil na stranišču velik napis, da se ščije v školjko in ne nanjo ali mimo :- )

    Ali pa je morda že čas za menjavo službe? :- )

  2. Vale says:

    Karmen, v našem štuku je cca 30-40 bab. Od tega jih 90% spada v službo finance in računovodstvo. Od tega jih naslednjih 90% čaka še samo na penzijo oziroma dnevno, da bo ura 15.30, da lahko odpujsajo domov. Napisi ne zaležejo nič.

    Drugače se večinoma pizdim “v sebi”, včasih pa tudi kaj konkretnega ukrenem, samo takrat je grdo slišat, ker konkreten ukrep pri meni pomeni konkretno besedo komu🙂

    Aja, pa jaz ne delam v financah in računovodstvu🙂

  3. Karmen says:

    Vale, poznam to brezizhodnost.

    Čeprav vem, da pizdiš nad nekadilci, sem bila trinajst let v službi izpostavljena pasivnemu kajenju in to v zavodu, kjer je bilo kajenje popolnoma prepovedano🙂 Nobeno pizdenje ni pomagalo, s kakšno inšpekcijo pa vseeno nisem želela zastrupljat medsebojnih odnosov. Pa ne delam v financah ali računovodstvu :- )

    Sej, a veš, to, da se pizdiš tudi v sebi sploh ni nujno slabo. To energijo, če se je seveda zavedamo, jo prepoznamo in jo, ko se nabere, znamo usmerit v pravo smer, je lahko zelo koristna. Takšen zapis na blogu je lahko pozitiven korak v to smer, ker si jo dopustimo, a dovolj sprostimo, da se ne nabira v nas samih in jo sčasoma ne začnemo obračat proti sebi.

  4. sheehs says:

    Smeh… ful sem se nasmejala zraven, čeprav vem, da ni bil tak namen posta. Sočustvujem tut jst in te v prvih treh točkah popolnoma razumem:)

    Lp

  5. Vale says:

    @Sheehs saj, v bistvu gre za ciničen zapis, tako da je smeh pričakovan🙂 neke vrste črni humor … v takih zadevah je boljše, da se smeješ, ker itaq nič ne pomaga.

    @Karmen kje pizdim nad nekadilci?!? Sama sem drugače nekadilka …

  6. brane says:

    jst nič ne pizdim. no, kake malenkosti se dogajajo, recimo posrani sekreti, pokradene al polomljene plastike na sekretih, poplava.. ni šigumana, ni žajfe, če pa je vse kolkor tolko čisto smrdi po scalini..
    nič se ne sekiram.. stisnem pač rit in doma opravim.

  7. Karmen says:

    Sori, komunikacijski šum. Izražaš nestrinjanje z novim protikadilskim zakonom🙂

  8. Vale says:

    @Karmen🙂 sem se že ustrašila, da kje sama sebe pizdim … no, saj to pogosto počnem, sam ne javno🙂

  9. klimbra says:

    Valči……vse lepo in prav……..
    Ampak……..a je kaka stvar…….ki ti ne gre na ……khmmmmm…..”jajčnike”…….
    In potem se…….ljuba duša………čudiš, da maš luknje povsod!!!!!!
    Valči……..pridi ti lepo v Lj……k meni na kosilce………pa da ti grem potem samo jaz na………..itaQ vemš kam……….in obljubim………..glede na to…..kolk sem sladek…….ti ne bom naredil nove luknje………..kvačamu pozdravil kakšno!!!!!!

    Ena najina skupna frendica v takih primerih napiše……….dihaj, dihaj…….😉😀

  10. kameleonka says:

    No, o sralnih navadah pri nas v službi sem že pisala, po tanovem imamo na vratih trojezični napis (vsak na veliko naprintan na svoj A4): “Počisti drek!” “Čisti džubre!” ” Clean up your shit!”. Taka lepa navodila je spisal sam šef. Me prav zanima, kaj si mislijo naše stranke, ko se znajdejo na tem wc-ju?!

  11. vale says:

    @Klimbra – ja, kup stvari je, ki me ne razpizdijo in jih pač ne omenjam na blogu, ker ga nimam za to🙂 In ne, luknje v želodcu nimam zaradi popizdevanja in razpizdevanja, zagotovo.
    @Kameleonka – he he, odlična ideja, tudi jaz bom napisala trojezično, mogoče bo pomagalo.

Leave a Reply

