Bučkoslawa …

… recept sem malo pomodificirala po temlelemle … uporabila pa sem rumeno bučoslawo (glej fotko), precej mlado, verjetno v obdobju adolescence … kaj pa vem kako se bučam starost šteje …

… poleg buče potrebujemo še za dve personi:
150 g ricotte
1 jajce
par rezin navadne gavde
2 hrenovki, če niste vegi

… bučoslawo sem najprej rapolovila in polovičke še enkrat dala na pol … nato sem jo narezala na cca pol do en centimeter debele rezine … kjer je bil olupek že malo staruhast, sem ga odrezala … v dobro segreti ponvi z resnično dvema kapljicama oljčnega olja sem rezine dobro popekla z obeh strani … nato sem v pekač zložila dve plasti bučk, jih osolila, zmešala jajce in ricotto ter ju prelila po bučoslawi, na vse skupaj pa nadevala malo sira ter po dolgem in počez narezano hrenovko z vzorčki (vzorčki so odvisni od vaše domišljija) … vse skupaj sem položila v prej ogreto pečico (250 stopinj) ter pekla cca 20 minut … nato sem pustila, da počiva v pekaču še cca 10 min … odlično vam povem …

… pečene rezine bučk, ki so ostale, bomo danes marinirali v olivcu, balzamičnem kisu, česnu ter baziliki …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

One Response to Bučkoslawa …

  1. Pingback: Tortilja z okusom po indiji … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

