Mlečnozoba mozoljasta blago telečja zadeva …

… tokrat zadnjič o bulerjih

Kot rečeno mi je prijazna teta po telefonu povedala, da imajo v City Parku v Ljubljani, natančenje v trgovini Tomas Sport2 zalogo željenih bulerjev od 36 številke dalje … in tako jaz v deževnem petkovem popoldevu sedem v Bonga in se odločim, da se na poti do končne destinacije, ki je slišala na rojstni kraj Slovenj Gradec, ustavim še v omenjeni štacuni ter kupim bulerje …

Že dan prej sem se psihično pripravila na:
1. Gužvo po Ljubljani.
2. Gužvo v parkirni hiši, ko mora vsa čreda parkirati v pritličju in se tam drenjat, čeprav je v 2. štuku še 300 prostih mest.
3. Guvžo v City parku in ogabne vonjave, ki se širijo po njem (beri/vohaj – vonj po švicu, zmešan z vonjem po hrani in pijači).
4. Gužvo v Tomas Sportu, ker je čas neumnih razprodaj (BTW bulerji niso bili predmet razprodaje).

… prebrodim prvo krizo, gužvo na cesti in v parking hiši, se uspešno prebijem skozi ves folk, ki se je odločil petkovo deževno popoldne prebiti v zagužvanem in zasmrajenem trgovskem centru ter z optimističnim pogledom stopim v Tomas Sport2 ter ugotovim, da v njem niti ni pretirane gužve …

… malo pogledam po policah in ugotovim, da bulerjev ni na njih … valjda jih ni … kdo pa še danes kupuje bulerje pri vseh teh šmensi fensi udobnih čevljih … ampak teta po telefonu mi je 3x zagotovila, da jih imajo, torej so sigurno kje pod kupom praha v skladišču …

… pogledam še malo po trgovini, kje bi lahko našla kakšnega prodajalca ali prodajalko, da ga povprašam po bulerjih in uzrem mlečnozobo mozoljasto zadevo, ki se vlači po trgovini v oranžni majčki z napisom Tomas Sport in ima okoli vrata trakec s ključi z logotom trgovine … domnevši, da gre za prodajalca stopim do njega:

V: “Dober dan, lahko nekaj vprašam?”
MMBTZ (mlečnozoba mozoljasta blago telečja zadeva): “Mhm.”
V: “Iščem bulerje, pa jih nikjer na policah ne opazim.”
MMBTZ: “Bulerje? Ahaha, pri nas pač ne prodajamo bulerjev.”
V: “Getta Grip bulerje.”
MMBTZ (posmehljivo): “Hehe, ta pa je dobra. Bulerjev pri nas res nimamo gospa.”
V (jezno): “Poslušajte, prejšnji teden sem klicala na superge.si, kjer mi je prijazna gospa zatrdila, da jih ravno v vaši štacuni imate ter to tudi 2x preverila. Getta grip, bulerji.”
MMBTZ: “Khm, no ja, ne bi rekel, ampak vprašajte poslovodkinjo tam pri blagajni.”

… cela besna odpujsam do blagajne in medtem ko čakam pokličem Ključno podrobnost naj še enkrat preveri na netu, če sem v pravi štacuni … sem … po petminutnem čakanju na blagajni:

V: “Dober dan. Iščem Gettagripke, za katere vaš prodajalec trdi, da jih nimate …”
P (me prekine): “Seveda, katero številko?”
V: “36.”
P: “Imamo.”
V: “No, vaš prodajalec očitno tega ne ve (pokažem na MMBTZ).”
P (zavije z očmi): “Samo malo, bom poklicala nekoga, da vam jih prinese.”

… prodajalka Maja gre v skladišče po čevlje in medtem ko čakam, da jih prinese uleti mimo MMBTZ:
“No, a jih imamo?” vpraša ironično. “Imate in lahko bi vedel kaj v štacuni sploh prodajate,”  besno zabrusim. Še preden sem hotela povedati par krepkih o vsem skupaj se je MMBTZ kot poparjen cucek odvlekla v meni nevidno polje in se do konca nakupa ni več prikazala … če bi se, bi hitro ugotovil kaj je to buler … za katerega ne ve, da ga prodajajo …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

19 Responses to Mlečnozoba mozoljasta blago telečja zadeva …

  1. Schnuy says:

    eeem…jaz sem šla slab teden v taisti tomas sport pošpegat za tekaškimi supergami ..in trčila v isto telečjo persono, ki mi je poizkušala prodat moški model superg, čeprav sem izrecno prosila za ženskega (jaz že vem zakaj in ne ne kompliciram po nepotrebnem, če bo koga zanimalo)…

    in ker sem mu na vprašanje “ali ste supinator ali pronator” odgovorila lepo po domače, da nogo zvračam rahlo navzven,…se je odločil, da se bo bolj predano posvetil dami, ki je modrovala o zmesi gume in nevemčega v podplatu in o tem, da je adidaske že mela (ej, mega stara, a ti lahko čestitam?), za micuno (vatevr) pa ni ziher…na koncu ni prodal nič..ker omenjena dama ze v startu ni vzbujala občutka, da bo kaj kupila(je mela pa res dobro rit)..in ker se meni ne da cukat za rokav debilnih MMBTZ in jih prosit, če mi blagovolijo prodat tisto kar želim iz njihove ponudbe.

    kupila bom nike perseus št 37 in jih naročila po pošti. klinac jih gleda vse po vrsti.

  2. Vale says:

    Pazi to … ko mi je prodajalka pritresla bulerje (najprej številko 38, ker je preslišala, da želim 36), sem jo prosila, če ima morda kakšne nogavice za na nogo, ker sem jih seveda pozabila doma … prijazno mi pove, da ima, ampak da so sila umazane … pa ji jaz povem, da ne rabijo bit tiste, ki jih vsak klinac na taco obesi, da so lahko čisto nove in da jih bom kupila … pa ona meni, da pa nogavi nimajo za prodajo … nekako se znajdem s pomerjanjem, pri blagajni pa uzrem veliko polico z vsemi mogočimi nogavicami … eh …

  3. Schnuy says:

    heheh🙂
    špica…
    dotični pripetljaji so me navadili, da pred nakupom vedno najprej sama prešnofam štacuno in se na prodajalce obrnem šele v skrajni sili.

  4. Vale says:

    To sem naredila izključno zato, ker bulerjev na polici ni bilo, ker so edina štacuna, ki jih imajo, ker sem si jih blazno, blazno želela (zato sem zanje tudi plačala celega hudiča) in ker po netu nisem hotela naročat, ker ipak nisem vedela katera številka bo prava, 36 ali 37.

  5. Schnuy says:

    samo da so.
    jaz kupujem martinsove.
    jeseni pade nov par🙂

  6. Vale says:

    Dinozavra🙂

  7. Schnuy says:

    temu se reče “Okus za klasičen stil.” 🙂

  8. Vale says:

    Ok, klasična dinozavra🙂

  9. Vale says:

    Ti Schnuya, baje so bulerji dobri za hujšanje, ker so težki🙂

  10. sandra says:

    sama si si kriva, kaj pa nosiš bulerje😀

  11. Ivan Grozni says:

    Buler je najbol vsestransko uporaben čevelj. Pa tudi nevemkako drag ni, ker se brez problema nosi tudi po 6 let , in to skoraj nonstop in povsod. Imam doma dokazni material.

    Seveda, edina stvar, za katero buler ni primeren, je fensidensi šminkeraj. Za to je treba babam obuti štikle, v katerih potem večina itak ne zna koračiti, dedom pa menda tiste špičaste ogabe ali kaj podobnega (priznam, na te zadeve se ne spoznam najbolje).

    I choose option No. 1 anytime.

  12. Vale says:

    Bulerji so dobili epilog. Podjetju sem namreč poslala pismo, kako se je dotična zadeva obnašala. Žal mi je samo, da sem pozabila vprašati oz. pogledati indentiteto MMBTZja … skratka, na pismo sem dobila sledeč odgovor:

    “Pozdravljeni gospa V.,

    za nekorekten odnos nasega prodajalca, pa naj bo to student ali pa redno zaposlen prodajalec, se vam iskreno opravicujem. Tudi ce res tovrstne obutve ne bi prodajali to ni tisti odnos, ki ga stranka pricakuje ali zasluzi.

    Ker sama nisem pristojna za izobrazevanje nasih zaposleni, ampak podrocni vodje, sem vaso e-posto posredovala ne samo vodji obutve za prosti cas, kamor Getta Grip spada, pac pa tudi ostalim podrocnim vodjam ter tudi poslovodji trgovine v City Parku.

    Prodajalec bo o nekorektnem odnosu obvescen in tudi sankcioniran. Upam, da napake ne bo vec ponovil.

    Za nekorekten odnos se vam se enkrat opravicujem in vas lepo pozdravljam.”

  13. Ivan Grozni says:

    Blablabla …
    Še vedno mi je žal, da me ni bilo raven – bi prihranil delo vodji obutve za prosti čas in ostalim področnim vodjam.

  14. Vale says:

    Lahko pa greva še enkrat tja nervirat vse skupaj🙂

  15. klimbra says:

    Pisuka……kako moreš bit taka…….bogi MMBTZ bo ob stimulacijo…….pa še jebal ga bojo…….
    A maš nove bulerje??????
    Maš!!!!!!!

    drugič……….pusti ubogo……slabo plačano rajo……vsaj tok na miru………..in ne jim lafa zjebat že taprvi teden na šihtu.

    BTW………ubogi revček ni mogel vedeti kaj prodajajo……pač je vedel samo za stvari, ki so na polici…….drugič pljuni po tistem, ki je odgovoren, da zadevo postavi na POLICO!!!!!!!!!!!!!

    Malček hud……..ampak upravičeno…….na podoben način so jebal mojo sosedo……nič hudega slutečo dijakinjo 4. letnika………ki na koncu ni dobila plačila za cel teden dela…….v podobni štacuni……na podoben način!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. Vale says:

    Klimbra ne seri, če mulc pač ni vedel, da nimajo bulerjev bi lahko rekel: “Oprostite prosim, bom povprašal,” ali kaj podobnega in šel vprašat, ne pa da si norce dela, češ baba fukjena kaj ti misliš, da pri nas bulerje prodajamo.

  17. Klimbra, tako se pač kanalizirajo frustracije – od osebe do osebe🙂

    Bulerji so sicer super zadevščina, ampak nekega konkurenčnega hodilno/operativnega udobja pa že dolgo ne ponujajo več.. .razen, če notri zbašeš štrikane zokne🙂

    So pa odličen imidž pripomoček – včasih so jih mnogi kupovali v prvi vrsti zaradi šminkiranja, šele potem se je prijela fama, kako univerzalni boots so to.

  18. vale says:

    Simon, ko te vidim, ti pokažem pravo uporabno vrednost bulerja …

    Poleg tega pa se bo očitno treba navadit, da živimo v družbi, ko manira ne šteje nič več, ampak samo to, kdo ima večji gobec in kako ritolizniško ga zna uporabljat. Prvo imam, drugo pa ne vem, če bom kdaj zmogla do te mere, da bi mi koristilo.

  19. Schnuy says:

    Bulerji so kul.
    supuerge sem kupila v hervisu deset dni kasneje, kjer si je čedni prodajalec vzel dovolj časa da sva zame našla odlične copatke. 🙂 me iz hapi.

Leave a Reply

