Metal surprise …

… moj glasbeni okus je zelo raznolik … nikoli se nisem mogla opredeliti samo za eno zvrst glasbe … v svojih življenjskih obdobjih skačem iz ene zvrsti v drugo in spet nazaj ter jih mešam, kar je odvisno predvsem od razpoloženja … tako najdete v moji glasbeni zbirki CD-jev jazz (ki ga zadnje čase največ poslušam), rock, dance, pop, najdejo se tudi Avseniki,  pa en CD tržaškega moškega pevskega zbora s starimi partizanskimi, klasika, itd. … vsekakor pa med zbirko do nedavnega niste mogli najti ničesar, kar bi lahko spadalo pod metal …

… do nedavnega … kajti z januarjem je ta zvrst presegla ves moj glasbeni izbor,  po številu CDjev, da ne bo pomote … pa ne zato, ker bi to poslušala moja malenkot, ampak ker je to tisto, kar preferira in edino posluša (no, kakšen rock se še najde vmes)  Ključna podrobnosti … med drugim je to tudi ena tistih redkih stvari v kateri sva si popolnoma različna … glasbeni okus …

… ampak, ker veljam za prilagodljivejšo od njega, sem v obdobju januar-avgust večkrat poslušala metal kot on kakšne moje Patetico, Budha Bar, ipd. … priznam, da mi je tu pa tam kakšen komad bil celo všečen, ampak to je bilo tudi vse … dokler … dokler ni kupil tegale albuma od Dimmu Borgir … zadeva mi je postajala vse bolj všečna, predvsem zaradi instrumentalne izvedbe (tale mi je še posebej ljub …  The Serpentine Offering ) …

… tako sem se odločila, da grem s Ključno podrobnostjo na koncert, ki bo Oktobra v Ljubljani …

.

.

.

…. stojim včeraj pri omari in pospravljam zadeve na njej … ko mi Ključna podrobnost reče, če lahko poberem majico, ki mu je padla na tla … sklonim se proti tlom, poberem črno majico (drugih barv itaq nima) in vprašam: “In kaj naj zdaj z … aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.”  V roki držim majico namenjeno meni …

Majico sem mesec dni nazaj občudovala v katalogu … sedaj se bohoti v moji omari (no trenutno v košu za perilo) …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

