Palačinke …

… kot otrok sem bila sila neješča … bilo je samo nekaj stvari, ki sem jih spravila vase:

– svinjsko meso
– pohana piščančja prsa
– pržganka
– pire krompir s špinačo
– suhe klobase
– jajca na oko
– Gavrilovič pašteto

… vse ostalo mi ni bilo pomena nudit, ker je ostalo nedotaknjeno … tudi, ko je foter trmasto vztrajal, da ne dobim mesa dokler ne pojem vsaj žlico goveje juhe … vse to se je odražalo v moji kilaži, ko je na vsakem sistematskem pregledu tam do 18. leta zdravnica napisala v kartotetko “podhranjena” in zgroženo klicala starše naj mi za božjo voljo dajo kaj za jest …

… vse to pa se je odražalo tudi v vrtcu, ko so otroci veselo dobili na svoj krožnik vse kar sama nisem jedla, med drugim tudi palačinke, ki so bile, poleg kruha z marmelado in bele kave, stvar, ki sem jo sovražila iz dna duše … kar želodec se mi je obrnil, ko sem jih zagledala na krožniku …

… ljudje se spreminjamo, prav tako naše navade … sedaj je skoraj ni stvari, ki je ne bi jedla … in jem tudi palačinke, pijem belo kavo, včasih pa si na toast namažem marmelado …

… in tako sem včeraj po kosilu začutila eno tako (saj poznate ta občutek) gromozansko željo po palačinkah … ker pa nisem hotela, da se jih do onemoglosti nabutam, isto željo pa je izrazil Ključna podrobnost … sem maso naredila iz ene same jajčke … in spekla točno pet palačink … zmazala sva vsak dve, ena pa je še vedno v ponvi in čaka, da jo zrežem v juho … bile so odlične … narejene po čisto navadnem receptu, ki se glasi … kolikor jajc, toliko dcl mleka in skoraj toliko dag moke … torej na 1 jajce, 1 dcl mleka in 8 dag moke  … dobro premešaj, malo osoli, pusti stat cca 10 do 20 min, da se masa malo spoprijatelji … vzami ponev, speči … namazala sva jih z marmelado iz godnih sadežev pomešano s takisto količino kisle smetane … Ključna podrobnost si jih je še posul s vanilijevim sladkorjem …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

6 Responses to Palačinke …

  1. kameleonka says:

    Točno to sem rabila – recept za palačinke namreč. Ker vedno delam po feelingu, tako da so enkrat dobre za vseh deset prstov obliznit (+ tiste na nogi) spet drugič pa ne tako zelo dobre. Evo, zdaj poznam univerzalno formulo in si jo grem takoj zapisat!
    Meni se zelo dopadejo palačinke z brusnično marmelado (eta naprimer, ki je za moj okus ravno prav sladka) v kombinaciji s sladko smetano!
    O kako se mi jih je zaluštalo, ni hudič da jih ne bom enkrat v teh dneh naredila!!

  2. Vale says:

    Tudi jaz sem jih vedno delala po filingu in potem so bile enkrat pregoste, drugič preveč vodene … zdaj imam za moko še merico (neko plastično kao zajemalkico) in prideta na eno jajco ravno dve ti merici🙂 …
    Drugače pa jaz z marmelado zmešam kislo smetano … brusnice so pa itaq zakon.

  3. kameleonka says:

    Jaz pa ne zmešam. Namažem vsako reč posebej.

  4. Vale says:

    Ok, bom jaz drugič tudi nezmešane poskusila🙂

  5. Alla says:

    Lačna😦

  6. Vale says:

    Jaz tudi, zato grem počasi domov na golaž🙂

Leave a Reply

