Bulerji … drugič …

… pri pisanju spodnjega posta o palačinkah sem se spomnila še tele  zgodbe …

… svoje prve bulerje sem dobila za 16. rojstni dan od Mame Zinke … takrat sploh še niso bili v modi … v bistvu  mularija sploh ni vedela zanje (takrat smo nosili “pumice”, če si imel visoke si bil pravi frajer) … Mama Zinka jih je staknila v Pekotovi trgovini, ker jim je ostala številka 35 za izvoz … bili so ji sila všeč, saj so jo spominjali na “punčke”, ki so jih kot otroci nosili pozimi …

… tudi meni so bili všeč, ampak ne zato, ker bi me spominjali na mamine “punčke”, ampak zato, ker sem takrat poslušala bend Bananarama (jep, tudi takšne kozlarije sem poslušala) in na sliki v reviji Bravo so bile bejebe oblečene ena v krilce in bulerje, drugi dve pa v elastične kavbojke in bulerje …

… rojstni dan imam mesec dni pred začetkom šolskega leta … in tako sem se za prvi šolski dan v prvi letnik srednje šole odpravila v novih bulerjih, ki sem jih obula čez elastične kavbojke, na vrh  sem si poveznila 3x preveliko srajco (moda 80-tih, groza o groza), na hrbet pa oprtala nov črn usnjen rukzak …

… odpujsam jaz tako prvi šolski dan proti šoli, ki je od našega doma oddaljena celih 500 metrov … folk me je gledal kot da bi priletela iz vesolja … seveda sem si domišljala, da je to zaradi novih fensi bulerjev in da pač butli koroški nimajo pojma kaj so to bulerji … danes vem, da so z BTP (blago telečjim pogledom) zijali vame zaradi moje podhranjene silhuete … tisti čas sem pri svojih 167 cm tehtala oblečena 47 kg … prav predstavljam si kako presušeno sem morala izgledati v elastičnih kavbojkah in bulerjih … sploh, ker takrat suhice niso bile v modi …

… so pa bulerji zdržali celih 10 let, ko sem jih dokončno uničila na motozboru v Umagu …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

3 Responses to Bulerji … drugič …

  1. kameleonka says:

    Nikoli nisem posedovala bulerjev, sem pa poslušala Bananaramo.🙂

  2. brane says:

    me prou zanima kolko bi pa zdej vaga pokazala…

  3. Vale says:

    … osem plus … brez karakterja🙂 …

Leave a Reply

