Bulerji …

… so zadeva, ki v moji zbirki čevljev, ki bi spominjala na Imeldino, če bi imela večje stanovanje, nikoli ne manjka … ker pa imam majhno nogo, ki redkokdaj paše v čevelj večji od številke 36 prihaja pri nakupu bulerjev do dveh ključnih problemov … (da o škornjih ne govorim)

1. Ni mi vsak buler všečen, ko pa najdem meni ljubega seveda ne obstaja številka 36.
2. Če že pri všečnem bulerju obstaja 36 številka, je v zgornjem predelu preozek za moja meča in ga ne morem zapreti (če ima zadrgo) ali zavezati (če ima vezalke) do konca ali pa izgleda, če se veže, čudno.
 

… zadnja tri leta sem jih vztrajno kupovala v bella Italia … no name … ki pa nikoli niso vzdržali več kot leto dni … ponavadi se je odlepil podplat … po parih lepljenih so romali v smeti, ker se mi jih ni dalo več nosit k čevljarju …

… tudi letos je začel na obstojčih odstopati podplat in odločila sem se, da najdem nekaj kakovostnejšega za mojo majhno taco … in sem jih našla … no, ne jaz … našel jih je moja Ključna podrobnost, ki itaq skoraj ne nosi drugega kot bulerje … pri superge.si … Getta gripke …

… če bo vse po planu, bodo v petek že na tacah …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

14 Responses to Bulerji …

  1. kameleonka says:

    To da iščeš št. 36 se mi ne zdi taka panika – vedno lahko kupiš številko večje in kot Pika Nogavička migaš s prsti – vsaj pri bulerjih in kakšnih supergih lahko, pri damskih čeveljcih najbrž teže. Lani sem pri Adidasu kupila dvoje visoke superge za številko večje od moje (je bila razprodaja in imeli so samo številko 41), pa jih prav fino nosim!

  2. Vale says:

    Nit fajn 37, ker jih imam tudi za na motor in ni feeling vozit z migetajočimo prstki🙂

  3. brane says:

    alpinestars tech 8

  4. Vale says:

    @Brane … saj ne iščem trenutno motorističnih škornjev …

  5. Ruth * says:

    Morala sem pogledati datum. In vidim 7. avgust. Bulerji pa bodo na tvojih nogah v petek. Kateri petek? Nek novemberski petek?😉 Ker sama do oktobra ne obujem ničesar drugega kot japonke.

  6. Vale says:

    Jep, bulerji pridejo prav v poletni vročini za na motor, ko greš na kratek izlet in pa za vikend motovariante … pa tudi v omiljeno oštarijo jih obujem, kadar grem tja v poznih večernih urah :-)… skratka uporabljam jih celo leto …

  7. jožef says:

    U ti mater, kaka glupa objava.

  8. vale says:

    @JožeF, ravno dovolj glupa, da si jo prebral, a ne?

  9. Vale says:

    Užulili so me, ko prasica … kar sem že vnaprej pričakovala, ker me še cokla ožuli …

  10. Pingback: Mlečnozoba mozoljasta blago telečja zadeva … « Ukročena trmoglavka …

  11. aders says:

    in kako si zadovoljna z njimi? sam namreč tudi kupujem bulerje in sem v dvomih katero znamko naj vzamem. vizualno so mi getta grip najlepši, vendar pravijo, da so zadnja leta dosti slabe kvalitete in, da se bolj splača kupiti dr.martens.
    nasvet?:) hvala😉

  12. Vale says:

    Kupi Martense, ker na kapici ne “znucajo” tako hitro kot gripke. Jih ima fant in so njegovi po letu in pol ter bolj intenzivni nošnji manj znucani, kot moji po pol leta … cena je pa itaq tam tam …

  13. ana says:

    mene zanima kok stanejo

  14. Vale says:

    120 €

Leave a Reply

