Mediteranski poletni kruhoslaw

… zadnjič je šefla razlagala, da je bila pri nekem zdravilcu z aloevero (BTW ste vedeli, da v Hoferju prodajajo štumpfe z aloevero; kaj vse si še ne bodo namislili; aloevera je naravnost hit leta) in da ji je tip povedal, da je polnozrnati kruh v bistvu najbolj škodljiv, ker pri skladiščenju zrn le-ta špricajo z zadevami, ki odganjajo miši in insekte, ki bi se drugače morebiti naselile/i v skladišču … ampak, itaq je potemtakem vse škodljivo … (BTW še nekaj sem se spomnila … na policah naših trgovin najdete eko vegeto, ki nima dodane aloevere … bio vegeta my ass, svašta, cena sitnica, nekaj manj kot 5 €) … 

… no, kje smo ostali … ah, ja, pri škodljivosti … skratka … ko mi folk začne nakladat in razpredat kako nečesa ne je, ker so prebrali, slišali, videli kaj vse tistemu, čemur so se odpovedali, dodajajo, dobim zelene pege (res, res) … ker itaq je vse na naši ljubi z raznimi dodatki in svinjarijami postlano in največja svinjarija na naši ljubi smo ljudje, ki to počnemo … ampak dosti o tem (ne vem zakaj me danes zanaša) … jaz sem včeraj pekla kruhek …

… najprej sem pogledala pod umivalnik, kakšno moko posedujemo v votlini … in na polico postavila navadno pšenično, ajdovo in mešano … potem sem z roko v košari zgroženo otipala, da je zmanjkalo kvasa … čeprav mi je bilo to malo čudno, ker mi je spomin segel par dni nazaj, ko sem ga dajala v košarico in tudi še malo manj nazaj, da nisem medtem nič pekla … Ključna podrobnost je že bil pripravljen skočit v trgovino po novega in ko sem ga v znak hvaležnosti, da se mu da skočit po kvas, objemala, sem ga tudi zagledala … kvas namreč … nad mikrovalovko se je bohotil, pred rezanci … le kdo ga je dal tja? Ziher se je sam pritihotapil …

… v posodo od krumata so romale po sledečem vrstnem redu naslednje sestavine:

1 skodelica mlačne vode
1 skodelica ajdove moke
1 skodelica mešane moke
1 skodelico pšenične moke
1 čajna žlička soli
2 čajni žlički sladkorja
2 veliki žlici oljčnega olja
1 zavitek kvasa
1 velika žlica suhih mediteranskih začimb

… ponavadi kruhomat uporabim samo za to, da kruh zamesim in ga potem sama oblikujem v čudne oblike in pečem v pečici … včasih pa ni časa za to … takrat eksperimentiram s kruhomatom in njegovimi programi … tako sem se (ne vprašajte po kakšni logiki) odločila da kruh spečem na programu za “sladki kruh” in ga naštimam, da se srednje zapeče … čas delovanja stroja je pokazal 02.40 min … naredil je kratek biiib … in potem vmes še par krajših biiipov … po dveh urah in štiridesetih minutah pa še daljši biiiiiiiiib … kruh sem še pustila cca 15 min  v posodi … nato pa ga na glavo obrnila na servieto, ga zavila ter danes zjutraj odrezala kos za malico …

… njamsi …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

