Pesem za …

CIGANČICA
Patetico
[16.06.2004]
Ustavim se in vprašam jo
če ima kaj časa
seveda imam seveda imam
a letos ne
ko prosim jo
že čisto sem brez glasa
a ona le vrti
in smeje se.

Moja cigančica
je drobna ptičica
zanjo ljubezen
pretesna kletka je
in ko nasmehnejo
se črna ličeca
takrat prodal bi
čisto _čisto vse.

Čez čas pove da pojde
in zame več ji ni
ter odvihra
s tistimi vranjimi lasmi
zanjo zavpijem
le kam in le kako
nasmehne se
in pokaže v nebo.

Moja cigančica
je drobna ptičica
zanjo ljubezen
pretesna kletka je
in ko nasmehnejo
se črna ličeca
takrat prodal bi
čisto čisto vse.

Nekoč čez dolga leta
srečava se spet
ovelo rožo
v sivih ima laseh
nasmehnem se in
vprašam kje je zdaj nebo
mi pomežikne
in pokaže na zemljo.

Moja cigančica
je drobna ptičica
zanjo ljubezen
pretesna kletka je
in ko nasmehnejo
se črna ličeca
takrat prodal bi
čisto čisto vse.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

