O lube gate …

… Fifa me je danes napotila na branje Crnkovičevega bloga, kjer so se odvijale stvari v zvezi z Mojco Mavec in njenim neavtorstvom …

… res je, da je neprofesionalno in neetično od javne osebe, kot je Mojca Mavec, da se podpiše pod kolumno, ki ni njena …

… res pa je tudi, da je smešno in primitivno, da čreda potem naredi iz tega medijski linč, na koncu pa jo še zaveže za sramotilni steber, jo okamenja in živo zažge …

… pri tem se pojavi vprašanje oziroma razmišljanje …

… Mojca Mavec je pač frajlica, ki je začela s simpatičnimi nastopi na TVju in nadaljevala s kolumnami v Oni ter nato še na svojem blogu (morda je vrstni red tudi drugačen, nimam pojma, ne sledim rumenu tisku) … širši množici je bila simpatična in všečna … postala je javna … zato imajo pravico, da jo, ker jih je izdala, linčajo do konca … hmm … zakaj tega ljudje nikoli ne storijo v politiki … Mojco so ukinili … medijsko … zakaj nikoli ne ukinejo kakšnega politika …

… Mojca me sedaj spominja na kokoš, ki jo v kurniku petelin, ker mu ni dala, šavsne … nato jo šavsne še ena kura, ki je jezna, ker jo je šavsnil petelin, ker jo je hotel … in kmalu jo kure pokljuvajo do smrti …

… na koncu lahko samo rečem … “o, lube gate” …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja, ... škavace. Bookmark the permalink.

14 Responses to O lube gate …

  1. Dorian says:

    Kako gre že tista ponarodela pesem o metanju kamnov?
    Marsikdo bi se – preden zlije ves svoj gnev po tipkovnici – moral sprehoditi mimo ogledala.
    Ne strinjam se s tistim, kar je storila, naslajanja nad tegobami nekoga drugega pa tudi ne odobravam.

  2. Vale says:

    Ljudje so že od nekdaj uživali ob gledanju gladiatorja med levi … več kot je bilo krvi, bolj židane volje so bili in manj skrbi so imeli … vsaj mislili so tako, kar je glavno …

  3. had says:

    mogoce bi bilo zanimivo, ce bi se tisti, ki so bili najbolj glasni, kdaj sami vase zazrli in se prepricali, ce ne pocnejo sami istih stvari.. ampak to je ze prevec za slovenijo🙂

    ne strinjam se s krajo intelektualne lastnine, kot se tudi z marsicem drugim ne.. zagovarjam pa cloveske metode in ne kamenjanja, tako kot si sama odlicno zapisala..

  4. Vale says:

    Had, upam, da se ne primerjaš z Mojco …

  5. had says:

    hmm.. kako pa bi se lahko primerjal z mojco???

  6. Vale says:

    Sam fprašam …

  7. had says:

    mene pa zanima, po cem si sklepala, da bi se lahko primerjal z mojco🙂 oz. po cem🙂

  8. Vale says:

    “mogoce bi bilo zanimivo, ce bi se tisti, ki so bili najbolj glasni, kdaj sami vase zazrli in se prepricali, ce ne pocnejo sami istih stvari”

  9. had says:

    ta del NI letel nate.. ampak je letel na vse, ki so jo raztrgali po odkritju..

    hmm.. in ne.. nima to nobene povezave z menoj🙂 kakorkoli ze obracas.. mene, kljub temu, da sem kot majhen otrok :)) ni tako preprosto raztrgati.. ker za zapisanim vedno stojim in je plod moje domisljije..

    a tvoja napadalnost je samoobrambna👿

  10. Vale says:

    Samoobramba pred kom ali čim? Lube gate Had, kje te pa napadam?

  11. had says:

    nekako ze dalj casa opazam to🙂 pa sem bil preprican, da ne opazis sama..

  12. Vale says:

    Opažaš kaj? Da se večinoma ne strinjam s tabo? No, če je to napad, kako bi potem šele resničen napad razumel … pojma nimam zakaj bi te napadala, saj mi nič nisi naredil … no včasih mi res greš malo na živce, ampak to je moj problem, ne tvoj🙂

  13. had says:

    ne.. ravno to je problem.. da ti grem vedno na zivce.. in potem si napadalna.. pa ne stekam zakaj.. a je to zaradi samoobrambe?

  14. vale says:

    Had, kot vedno, nisva na isti valovni dolžini sploh … če ima človek blog, pač lahko pričakuje, da se ljudje tudi ne strinjamo z njim … seveda ti to smatraš kot napad … posledično te to tako moti, da mi že dva dni puščaš komentarje in flancaš o samoobrambi … samoobrambi pred kom ali čim, sem te že vprašala, pa ni bilo odgovora … človek se brani, če je napaden … da bi bila jaz kje napadena ne vidim, ne čutim, torej ne vem zakaj bi bila potrebna samoobramb …

    … ne bodi no tako samovšečen … zame si le eden od mnogi blogerje, ki jim tu in tam pustim komentar, če se z njimi ne strinjam, kar menda ni napad. Ali pač?

Leave a Reply

