Serviserja …

… človek ponavadi pokliče, ko nekaj crkne … ne vem zakaj bi ga klical prej … razen, če ne gre za kakšen redni servis …

… in ko nekaj crkne, je ponavadi servis nujen …

… in ko nekaj crkne ponavadi:
a) Serviser uživa na dopustu.
b) Serviser ima takšno gužvo, da ni šans, da pride pogledat.
c) Serviser obljubi, da pride pogledat in ga potem ni.

… in točno vem kaj bo sledilo, ko ga bom po nekajdnevnih prošnjah, moledovanjih in pregovarjanjih dobila … najprej bo pol ure stokal in jokal, da je vse v kurcu … potem bo povedal, da če ne bi bila to jaz, tega sploh ne bi popravljal … potem bo ugotovil, da mora po rezervne dele, ker je v kurcu ravno tisto, česar nima na zalogi … potem bom spet jamral kako je vse v kurcu … in na koncu, ker sem ravno jaz, bo računal manj kot ponavadi, čeprav bo mene pri računu trikrat kap, pa še napitnino bom mu dala, v dobri veri, da se bo tega drugič, ko ga bom poklicala, spomnil, čeprav se ne bo …

… v naslednjem življenju bom serviser … in bom jamrala kako je vse v kurcu … aja, saj to že zdaj počnem …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

One Response to Serviserja …

  1. klimbra says:

    Ravno danes mi je ……. po dveh mesecih…….uspelo dočakat vodovodarja, da mi priklopi ledomat na hladilniku……

    Torej……draga moja……ne se preveč sekirat……tudi k meni je prišel…..samo zato, ker sem to jaz……..mi računal manj……ker sem to jaz………itd

    Tudi jaz bom v naslednjem življenju………..luzer…..🙂

Leave a Reply

