Patetico …

… so v četrtek 26.07.2007 na FESTIKO … jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

6 Responses to Patetico …

  1. ermin says:

    pred kakšnim letom sem jih poslušal v nabito polnem saxu. piratske tlačenke nisem imel in sem bil zelo vesel prvenca, ki ga je rok (sanje) spravil na trg. po nekajdnevnem poslušanju sem se res nekoliko naveličal njihovega največjega aduta. pevkine mjavkajoče dikcije.

  2. Einherjar says:

    Kurc, men so pateticni.

  3. Vale says:

    Citiram:

    “Glasba skupine Patetico izraža žlahtne prvine bluesa, jazza in swinga. Ljubek, žaloben vokal pevke Nike Perunović, tankočutna besedila Roka Vilčnika in imenitna jazzovska instrumentalna zasedba združujejo čaroben preplet zvokov in besed; ustvarjalci pa v svojem početju, alkimističnem združevanju glasbenih in literarnih prvin, danes pogosto zaničevani besedi ‘patetika’ vnovič vračajo plemeniti pomen.”

    Seveda so patetični in zato so mi všeč … je pa res, kot je napisal Ermin … ni, da bi jih človek poslušal vsak dan … ob primernih trenutkih pa zelo sedejo in v živo vem, da so odlični …

  4. Dorian says:

    Všeč so mi njihova besedila – čeprav včasih traja celo večnost, preden jih razvozlam.

  5. Vale says:

    Ti bom posodila tekste🙂

Leave a Reply

