Rabim …

… spanje … zato bom jutri spala, spala, spala, spala …… zadnji trije tedni so bili hiperaktivni, polni sitnih obveznosti … Ključna podrobnost se odpravlja danes na MC v Tolmin … jaz pa proti rodni Koroški … jutri bom spala dokler se ne zbudim (kar zna pri meni v trenutkih pomanjkanja trajati tudi do 14.00, ko me zbudi lakota) … potem bom si privoščila konkreten zajtrk (beri jajca z ocvirki) … v hladu rojstne hiše bom spekla nesmiselne rogljičke, ki jih bom potem z Mamo Zinko glodala do večera … potem bom vzela v roke knjigo in bom uživala pod streho v tišini in v šumenju Homšnice (če v tej vročini še ni presahnila) … v nedeljo bo me zbudil vonj po goveji juhi in restanem krompirju … v rukzag bom nabrala fižolo in paradižnik iz domačega vrta ter se počasi vrnila v votlino … s Ključno podrobnostjo bom šla na pir, pozno zvečer pa še na plažo čofotat …

Mejte si jih tudi vi …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

9 Responses to Rabim …

  1. kameleonka says:

    Ne dvomim v to da se boš krasno imela! Jaz grem pa jutri na dopust. Se veselim, a vseeno nimam občutka da kam grem, nimam nič spakirano, nobenega “raizenfiberja”, spisek še napol prazen, Lonely planet neprebran, zavarovanje še neurejeno. Klele sedim in kotiram neko restavracijo – občutek imam da bom to počela od tod do večnosti… (Saj najbrž tudi bom🙂 v prenesenem pomenu)

  2. Vale says:

    Ne bom ti rekla, da uživaj, ker itaq boš😛

  3. Einherjar says:

    Mal sem fous tvoji kljucni podrobnosti… Jebiga…

  4. Dorian says:

    Tudi jaz mu včasih rahlo zavidam – pa ne zaradi odhoda v Tolmin …🙂

  5. Vale says:

    @Ein, Dorian … ravnokar je omahudral … s polno hladilno torbo Laškega … Bonga (beri afto) pa itaq raznaša od muzike … jaz mu ne zavidam ne enega, ne drugega, mu pa privoščim … sam upam, da se ne bo kam metal …

  6. Einherjar says:

    jaz mu pa vse od nastetega zavidam, razen laskega, ker ne vem kaj bi z njim… Narave pa ne maram onesnazevati.

  7. Vale says:

    @Laško bi kamot v prvi štaucini zamenjala za Union🙂

  8. Schnuy says:

    jaz tudi..spala namreč. Mr. S bega po svoje ta vikend nekje ob Kolpi, jaz pa se bom potrudila da bom sla na kavo z nekom, ki bo vsaj uro in pol blebetal popolne trivialne bedarije, da si med (ne)poslušanjem spočijem možgane od službe.

    lep vikend vsem…naj vam klime delujejo.

  9. Vale says:

    Šnuja uživli🙂

Leave a Reply

